Bardzo ciekawe..Jeżeli jest tak źle za każdym razem... To czemu pan ponownie zamawia!!??
~KIEROWNICTWO LOKALU
(11 lat temu)
Nie myli sie tylko ten co nic nie robi, czasem zdarzy się opóźnienie, ale nie zawsze. Za każdym razem kontaktujemy się z klientem i próbujemy naprawić nasza pomyłkę lub opóźnienie. Więc nie jesteśmy bierni , zadowolenie klienta dla nas jest nadrzędne. W godzinach szczytu czyli 12-15 przyjmujemy bardzo duża ilośc zamównień telefonicznych, staramy się dostarczać w przeciągu 60 minut, lecz czasami warunki atmosferyczne lub inne czynniki powodują opóźnienie o 10-15 min , ale przy posiłkach przygotowywanych od podstaw mysle ,ze to nie jest zły czas!! Kuchnia polska wbrew pozorom nie jest tak szybka, to nie pizza...
na zasadzie dobrej współpracy proponujemy skontaktować sie z nami . Postaramy sie ,zeby pan jednak zmienił zdanie i ponownie korzystał z naszych usług
8
0