Obsługa klienta poniżej krytyki

Oddałam telefon do naprawy, najpierw oddano mi go niby naprawiony, ale okazało się, że ustreka nie została usunięta. Ponownie zaniosłam telefon do naprawy i zostałam zapewnienie, że się ze mną skontaktują, jak zostanie naprawiony. Minął prawie m-c, a nikt do mnie nie zadzwonił, po mojej interwencji zapewniono mnie, że szef się tym zajmuje i powiadomi mnie w najbliższym czasie o tym czy tel. będzie naprawiony. Na pytanie dlaczego nikt nie zadzwonił, pracownik roześmiał się, że tak u nich jest. Po tygodniu nikt znowu do mnie nie dzwonił i dopiero jak sama się upomniałam poinformowano mnie, że telefon jest zepsuty do odbioru.
Jak sam obsługujący luzak mnie poinformował u nich olewka klienta to norma, nie polecam!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obsługa klienta poniżej krytyki

Pracownicy serwisu powinni zostać wysłani na kurs obsługi klienta - jak widzą kobietę zachowują się arogancko i są źle wychowani jak dla mnie pierwsza (i jedyna) rozmowa wystarczyła aby zrezygnować z jakiejkolwiek usługi. Nie polecam - a trzy zasady wykonywania usług przyklejone na ścianie powinni spuścić w kiblu!!!! Zapominają że to oni świadczą usługi klientom a nie klienci wyświadczają im usługi!!
Brawo - Oby tak dalej a pójdą z torbami (OBY)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0