Obsługa klienta powypadkowego na bardzo niskim poziomie

Jestem bardzo rozczarowana, wręcz zbulwersowana sposobem prowadzenia mojej sprawy przez Ergo Hestię. Miałam kilka polis w tej firmie, ale po sytuacji kiedy jestem osobą poszkodowaną nigdy więcej nic u nich nie ubezpieczę.
Nie polecam !

Dodatkowo cała sprawa prowadzona jest tylko i wyłącznie poprzez korespondencję email lub sms. Nie udostępniają telefonów do tzw. opiekunków szkody, a na infolinii odsyłają do formularza kontaktowego na stronie www. Paranoja. Nigdy więcej !
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Też jestem zbulwersowana ostatnio likwidacją szkód w Hestii. Do tej pory nigdy nie było problemów, natomiast co się dzieje teraz to prawdziwa paranoja. Na infolinii nie są do niczego upoważnieni. Nie chcą podać telefonu a nawet nazwiska osoby przełożonej ani swojej, ani likwidatora. Likwidator od 9.00 do 17.00 nie odbiera telefonu (informacja- chwilowo niedostępny - CAŁY DZIEŃ?!). TRAGEDIA. Do tej pory polecałam tę firmę, natomiast teraz - ABSOLUTNIE NIE!!! Zawiodłam się bardzo. Nerwy mi puszczają. HESTIA- NIE,NIE,NIE!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wlasnie szukam poprzez internet firmy ubezpieczeniowej aby ubezpieczyc mieszkanie,myslalem o tej firmie jako ze mieszkam w Sopocie i mam blisko do siedziby.Po przeczytaniu paru komentarzy odechcialo mi sie;)Dzieki za ostrzezenie;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0