Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia

Jestem bardzo częstym gościem w Contrast Cafe, jest to miejsce, do którego zawsze zapraszam znajomych odwiedzających Gdynię, wczoraj, będąc na spacerze na Bulwarze zmuszona byłam skorzystać z toalety, najbliższy był Comtrast, po wyjściu z toalety zostałam w sposób bardzo niegrzeczny, chamski wręcz potraktowana przez Panią pracującą za barem, uważam, że dopuszczalnym jest poproszenie o zapłatę za toaletę, choć nie stosuje się tego w innych krajach europejskich, jednakże sposób, w jaki zostało to uczynione pozostawia wiele do życzenia. Apeluję więc do szefostwa tej Pani, aby może wpływy z korzystania z toalety przeznaczyć na kurs obsługi klienta i dobrych manier dla Niej. Osobiście obiecuję, że zbierać będę karteczki za korzystanie z toalety w sezonie i przeznaczę je również na tenże zbożny cel. Łączę pozdrowienia Aleksandra Jasińska
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Popieram calkowicie! Wlasciciel powinien zastanowic sie nad decyzja w spr. platnej toalety dla klientow Kontrastu! Wiecej nie bedziemy korzystac z uslug tegoz lokalu. Przyjezdni dzisiaj sa a jutro nie, natomiast mieszkancy Gdyni i trojmiasta sa caly rok!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1