Moj kontakt z tym warsztatem rozpoczął się od stacji diagnostycznej, gdzie diagnosta z godna podziwu starannością, uprzejmością i rzetelnością wskazał mi niesprawne amortyzatory. Biuro obsługi klienta zaproponowało mi ich wymianę, podali cenę części i robocizny. Na części zdecydowałem się własne, ale te proponowane ceny tez nie były z kosmosu. Naprawa odbyła się w umówionym terminie i kosztowała umówione pieniądze (drobna różnica była, ale to zrozumiałe, żarówka). Przy odbiorze auta zauważyłem niesprawny abs i kontrole trakcji (świeciły się kontrolki). Oddałem auto do reklamacji (czekałem 3 dni na wolny termin...) Następnie naprawdę bardzo miły Pan z obsługi zadzwonił i powiedział ze po wielu poszukiwaniach usterki nie widza swojej winy ponieważ widocznie miałem pecha i akurat w tym samym czasie padł mi sterownik pompy ABS. Odebrałem auto niesprawne.... Pojechałem do innego warsztatu, który po wysłuchaniu mojej historii nie dał wiary w taki "pech". Sprawdzili kostkę elektryczna przy pompie. Okazało się ze mechanik w prefekt auto wymieniając mi postojowa żarówkę obluzował kostkę. Wystarczyło ja ponownie zamocować. 20 minut, 20 zł. Podsumowując - miła obsługa, słabi mechanicy.