Obsługa nie szanuje Klientów
W dniu 25 lutego wybrałam się na film, godz: 22:00. Zakończenie seansu nastąpiło o godz. 24. Podczas filmu 2 dziewczyny i 1 chłopak z obsługi kina weszli na salę kinową i zachowywali się karygodnie. Przez cały film głośno rozmawiali, śmiali się, dawali głupie komentarze przez co osoby, które zapłaciły za seans nie mogły się skupić na oglądaniu. Na 5 minut przed zakończeniem filmu, obsługa włączyła światło przez co na ekranie nie było widać obrazu i nie można było spokojnie dokończyć seansu filmowego.
Pani, która zbierała okulary (3D) podeszła do swoich znajomych z pracy i od nich zbierała okulary zamiast od Klientów...
Brak poszanowania dla Klienta.
Jeśli Multikino chce, aby Klient do nich wracał powinno się zastanowić nad tym kogo zatrudniają, albo lepiej szkolić swoich pracowników i uświadamiać im, że tonie oni grają tam pierwszą rolę a Klient z pieniędzmi.
Pani, która zbierała okulary (3D) podeszła do swoich znajomych z pracy i od nich zbierała okulary zamiast od Klientów...
Brak poszanowania dla Klienta.
Jeśli Multikino chce, aby Klient do nich wracał powinno się zastanowić nad tym kogo zatrudniają, albo lepiej szkolić swoich pracowników i uświadamiać im, że tonie oni grają tam pierwszą rolę a Klient z pieniędzmi.