Obsługa nie zamiła- bardziej szanują stałych bwalców zamiast poświecić czas nowym klientom.

Trzeba podkreslić ,że czytając komentarze udałam sie do tego studia oczekując profesjonalizmu i wysokiego poziom obsługi.
Jednak pani obsługująca mnie z mężem - (mimo iż jesteśmy bardzo wysokiego statusu)- nie starała się zrobić dobrego wrażenia. Abyśmy syali sie stałymi kleintami. Nie udzieliła informacji na temat łózek a pytałam jakie są na stanie i które poleci. Powiedziła jakie ma wolne i zignowowała nas. Za to z koleżankami rozmawiała bardzo ochoczo . Wychodząc z tamtąd poczułam że nigdy tam nie wrócę. Klient to nasz pan- i trzeba dbać także o tych nwych:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obsługa nie zamiła- bardziej szanują stałych bwalców zamiast poświecić czas nowym klientom.

A co ma do tego że jesteście wysokiego statusu!!!!! Chyba jednak nie!!!!Tak może napisać tylko ktoś o niskiej kulturze osobistej! Bo co ma obsługa do statusu?Czyli co? Obsługa powinna może na rączkach nosić-bo przecież jesteśmy BARDZO WYSOKIEGO STATUSU!!!!!Wymiotować mi się chcę jak czytam tak prostacką i arogancką opinie !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Obsługa nie zamiła- bardziej szanują stałych bwalców zamiast poświecić czas nowym klientom.

Hmmm,wysoki status?? Chyba tylko wysokie mniemanie o sobie,a poziom raczej marny patrząc na błędy w pisowni.A swoją drogą osoby o wysokim statusie siedzą na plaży na Malediwach a nie szwendają się po solarium.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1