Obsługa poziom PRL
W całej swojej karierze degustatora restauracyjnego nie spotkałem się z tak pretensjonalnym i wyniosłym podejściem do klientów restauracji. Pani około 40 lat, z ciemnymi włosami i wątpliwą aparycją wyraźnie ma w życiu wiele problemów i swoje frustracje przerzuca na klientów. Wyczuwalna niechęć do klientów, wyniosły ton i niska estetyka Pani kelnerki świadczy o bardzo niskim poziomie obsługi tego lokalu.
Ponadto ruganie klientów i pretensje do klientów nie pozostawiają komentarza. Bezwzględnie Pani kelnerce przydałby się nie tylko coaching z obsługi klienta ale także kilka solidnych lekcji dobrych manier. A szkoda bo jedzenie było na zupełnie przyzwoitym poziomie.
pozdrawiam
Ponadto ruganie klientów i pretensje do klientów nie pozostawiają komentarza. Bezwzględnie Pani kelnerce przydałby się nie tylko coaching z obsługi klienta ale także kilka solidnych lekcji dobrych manier. A szkoda bo jedzenie było na zupełnie przyzwoitym poziomie.
pozdrawiam