Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Kontakt praktycznie nie istnieje. Dodzwonić się jest bardzo trudno - nikt nie odbiera. Gdy już się udało, to odniosłem wrażenie, że się narzucam, że dzwonię, dopytuję. Drugi kontakt był już lepszy, ale to była już inna osoba- widać taka, która wie jak rozmawiać z klientem. Polecam napisać maila -odzew błyskawiczny. Zamówiłem fotelik samochodowy, czekałem na telefon, mija termin - oczywiscie brak kontaktu. Okazuje się, że kurier nie zabrał paczki i dostawa sie opóźni. Czy to taki problem dać klientowi znać? Z takim podejsciem nie wróżę wielkiej kariery.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Zgadzam się z Pawłem, mam dokładnie takie same odczucia, niestety.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0