Obsługa reklamacji

Temat dostępny też na forum: ZABOOKUJ
Jeśli złożysz w tym sklepie reklamację to zakładaj, że przeciągną do ostatniego dnia jej realizację. Najpierw poczekasz 14 dni (ustawowo) na informację czy uznana czy nieuznana a następnie kolejne 14 dni na wymianę towaru (tak jak w moim przypadku). Mimo, że podają na swojej stronie www "w ciągu 14 dni" a przy tym ten sam towar jest dostępny w sklepie. sic
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nasz sklep po złożeniu reklamacji przez Klienta natychmiast wysyła do producenta danego towaru reklamację. Mamy ustalone wewnętrzne procedury i je przestrzegamy bo zależy nam na tym aby Klient był zadowolony i nie oceniał nas właśnie jak to zrobił pan Tomasz.Przeszkodą w realizacji lub jej przedłużenie może być choroba lub błąd ludzki. Liczymy na większe zrozumienie i życzliwość. Nadmienię również, że część reklamacji jest z powodu złego użytkowania produktu i wtedy Klient faktycznie może być tylko niezadowolony z siebie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0