Ola - opinia

Koniec Argonautu, przestają istnień.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ola - opinia

Czy ktoś z Państwa, wypełniających oświadczenie, dostał zwrot należności za niewykorzystany karnet na konto bankowe?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ola - opinia

Nie..i nie odpowiadają na maile, telefony..brak jakiekolwiek nformacji
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ola - opinia

Również nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy. Telefon milczy, brak odpowiedzi na maila
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie można się z nimi w żaden sposób skontaktować. Oczywiście pieniądze za karnet nie zostały zwrócone. Trzeba zgłosić na policję oszusta.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja również nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Dzwoniłam, pisałam smsy, maile, zero odzewu. Znalazłam informację, że spółka nie zakończyła jeszcze działalności.
Może się jakoś razem skrzykniemy i najpierw spróbujemy polubownie się z nimi dogadać a w przeciwnym wypadku skierujemy sprawę do sądu?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

będzie ciężko jak z premedytacją nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, itd. Pan Tomasz zawsze zwracał wszystkim uwagę żeby kupować karnety jeden dwa miesiące wcześniej a teraz nie zwraca nam naszych pieniedzy i zero kontaktu.To jest złodziejskie działanie, trzeba zebrać wszystkie poszkodowane osoby i złożyć pozew zbiorowy. Nie ma co odpuszczać.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A może jednak spróbujemy? Ja kupiłam nowy karnet niestety w czerwcu i straciłam niecałe 480 pln. Dla mnie to duże pieniądze. w ceidg mają status aktywny, czyli firma jeszcze działa.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czy ma może Pani jakiś pomysł, aby to załatwić polubownie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Myślę, że może warto na początek wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty (ja osobiście już to zrobiłam sama i czekam - mają jeszcze 10 dni na przelanie pieniędzy). Jak to nie podziała to można spróbować wspólnie, a następnie przez prawnika i do sądu. Firma nadal ma status aktywny w ceidg. co Państwo myślicie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Czy tez otrzymali Państwo maila z Argonaut?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tak, również otrzymaliśmy, ale była w nim tylko prośba o cierpliwość. Wysłali go chyba tylko dlatego, że zaczęli dostawać przedsądowe polecenie zapłaty.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Na jaki adres firmy wysłaliście Państwo swoje przed sądowe polecenia zapłaty? List wysłany na adres w Pruszczu Gdańskim wrócił nieodebrany... Czy ktoś z Państwa dostał już zwrot za niewykorzystany karnet?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Też na Pruszcz, jeszcze nie wrócił, ale pewnie również wróci nieodebrany. Wysłaliśmy także mailem, forma nie ma znaczenia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czy ktoś z Państwa dostał zwrot środków za karnet i zajęcia które się nie odbyły?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0