Obsługa

Lekarz został mi polecony w szpitalu, w którym rodziłam. Jest bardzo sympatyczny i zdaje się ma wymaganą wiedzę z zakresu swojej specjalizacji, natomiast pozostawia wiele do życzenia miejsce, w którym przyjmuje małych pacjentów. Uważam, że najwyższy czas pobierając spore opłaty za wizytę zainwestować w nowy gabinet, choćby przez sam szacunek dla Pacjenta!Dodatkowo fatalna obsługa w "recepcji", o pani umawiającej wizyty słyszałam już wcześniej, jej brak kultury, opryskliwość przeszła już do legendy! Niestety sama ostatnio przekonałam się, próbując umówić moje dziecko na wizytę do pana doktora. Czy tak trudno powiedzieć: dzień dobry, do widzenia i nie odkładać słuchawki zanim pacjent nie skończy pytania???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Obsługa

Podpisuje sie pot wszytstkim co Pani tu napisala!!! Fatalna obsluga Pani pozostawia wiele do zyczenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta Pani powinna nauczyc sie kultury zanim sie odezwie!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0