Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje nawet na ocenę 1, jest mniej niż ZERO. Mój NR KLIENTA: 0057335, proszę zajrzeć w moją kartotekę od stycznia ile razy pracownicy popełnili błędy, ile razy ja musiałam jeździć do biura wyjaśniać albo dzwonić to się w głowie nie mieści. Z koncem stycznia wyłączono mi internet zamiast z koncem marca, bo w biurze obsługa żle wpisała datę. Musiałam interweniować i podłączono mi ponownie, ale wymieniono toner na inny, bo na starym monter nie mógł podłączyć, spisał protokół z numerami, że jeden zabiera drugi zostawia. Oczywiście znowu nie zostało odnotowane zdanie sprzętu, tylko wystawiono mi fakturę na 240 zł. Po wielu interwencjach, pisania wyjaśnień została zrobiona korekta. W lutym z Biura Obsługi zadzwoniła Pani i przekonała mnie, żebym nie rezygnowała z usług państwa. Ze względu na moją przeprowadzkę uzgodniliśmy zmianę umowy i przeniesienie usługi na nowy adres. Na 4.05.2016 umówiona byłam na podłączenie nowej usługi, ale monterowi nik nie zgłosił, więc musiałam interweniować, Od maja mam płacić 53 zł a faktura przyszła na 66 zł. opłaciłam 53zł 30.05 a widnieje że jest nie zapłacone a obiecano przysłać korektę