Odpowiedź do opini z dnia 3 sierpnia
Posiadamy grono zadowolonych klientek, które korzystają z naszych usług od wielu lat. Cieszymy się z opinii pozytywnych, ale też bardzo cenne są dla nas Państwa uwagi, abyśmy mogli korygować niedociągnięcia. W naszym salonie można zareklamować nie spełniające oczekiwań strzyżenie czy farbowanie, jeżeli taka sytuacja miała miejsce. Fryzjer dokona korekty. Nikt z wymienionych przez Panią osób z reklamacją się nie zgłosił. Nikt też nie informował, że jest niezadowolony z usługi. Pisze Pani, że sama jest "nawet zadowolona" - gdyby była Pani nie zadowolona z pewnością nie poleciła by naszych usług koleżankom. Staramy się, aby każdy klient wyszedł usatysfakcjonowany jakością usług, niestety nie każdemu odpowiada dana technika strzyżenia czy farbowania - rzecz gustu. Dlatego też bardzo dziękujemy za opinie i uwagi – są one dla nas wskazówką do dążenia do doskonałości.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Pracownicy Magdalena Atelier :)
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Pracownicy Magdalena Atelier :)