Szanowni Panstwo,

wyrazamy ubolewanie z powodu niezadowolenia naszej stalej klientki. Prosimy jednoczesnie o zrozumienienie, iz okres przedswiateczny jest dla dla nas czasem wytezonej i bardzo napietej pracy (by zadowolic naszych klientow i sprostac ich oczekiwaniom pracujemy do poznych godzin nocnych). Kolezanka, ktora obslugiwala nasza klientke rzekomo "drapiaca sie pod pacha" z pewnoscia byla juz bardzo zmeczona, a niekonczaca sie kolejka klientow nie pozwalala poczuc ducha Swiat Bozego Narodzenia. Nawet w Wigilie zmuszeni bylismy pracowac do godziny 18.
Bedziemy wdzieczni za wyrozumialosc, jestesmy tylko ludzmi... Jednoczesnie cieszymy sie, iz udalo sie zrealizowac zamowienie dla naszej klientki. Za opoznienie raz jeszcze przepraszamy.
Kazda opinia jest dla nas bardzo wazna, gdyz przywiazujemy duza wage do obslugi klienta oraz jakosci wykonywanych przez nas uslug.

Pozdrawiamy i zapraszamy,

D&K Centrum kopiowania