Odpowiedz
Re: Lekceważące podejście do klienta
Witam Panie Michale w sobote tj.14.11 był u nas Pana Syn kwestia była tego typu że mieliśmy delikatną obsówkę czasową mówiliśmy żeby poczekał 20 minu i zostałby obsłużony prawdą jest to że chwilkę przed Pana Synem przyjechał Klient identycznym samochodem więc według naszych standartów został obsłużony dopiero po rzyjeździe Pana Syna okazało sie że jest on Klientem z "ulicy" Jedyne co mogę zrobić to przeprosić pana za zaistniałą sytuację i zaprosić ponownie na sprawdzenie naszej jakości usług.
Właściciel Myjni VERA
Witam Panie Michale w sobote tj.14.11 był u nas Pana Syn kwestia była tego typu że mieliśmy delikatną obsówkę czasową mówiliśmy żeby poczekał 20 minu i zostałby obsłużony prawdą jest to że chwilkę przed Pana Synem przyjechał Klient identycznym samochodem więc według naszych standartów został obsłużony dopiero po rzyjeździe Pana Syna okazało sie że jest on Klientem z "ulicy" Jedyne co mogę zrobić to przeprosić pana za zaistniałą sytuację i zaprosić ponownie na sprawdzenie naszej jakości usług.
Właściciel Myjni VERA