Odradzam. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałem.

Beznadziejna firma, obsługa klienta i brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym.
Wyłączyli po miesiącu większość kanałów, zgłoszenie przyjęte - usterka szybko zdiagnozowana, lecz do chwili obecnej (od przeszło tygodnia) nikt nie jest w stanie ruszyć się by zmienić dane w systemie.
Klient może: zgłosić sprawę na infolinię, która jest w Gdyni lub w Tarnowskich górach, zaś konsultant jedyny kontakt z innymi komórkami ma poprzez mail.
Nigdy nie otrzymacie numeru do kogoś wyżej niż konsultant, do biura lokalnego nie dodzwonicie się bo nie ma takiej możliwości dla zwykłego abonenta. Jedyne to to iść do biura w Gdańsku i czekać w długiej kolejce i nie mieć pewności, że zostanie coś w najbliższym czasie naprawione, gdyż zapis umowy nie ma sprecyzowanego czasu na usunięcie usterki. Jednym słowem totalna żenada.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Chcemy zweryfikować jakość obsługi w opisywanym przypadku oraz pomóc w przywróceniu kanałów. Czekamy na podanie danych Klienta wraz z numerem seryjnym dekodera i karty CA w mailu na gdanskpomoc@vectra.pl. Prosimy o wskazanie portalu przy zgłoszeniu. Podejmiemy pilne działania, aby usługa była świadczona poprawnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3