Odradzam
Wszystko było OK do momentu zapłaty...
1) Po montażu okazało się, że parę rolet jest krzywych - monter poinformował, że się "naciągną" (znajomi potem przechodzili ten sam moment naciągania). Oczywiście się nie naciągnęły.
2) Zgłosiłem reklamację - ktoś miał się ze mną skontaktować - po ponad tygodniu musiałem sam dzwonić
3) Monter pojawił się po ponad tygodniu od drugiego telefonu i był bardzo opryskliwy - próbował udowodnić, że 3cm różnice w poziomie rolet to wina nieznacznego niewypoziomowania okna. Dopiero po udowodnieniu, że rolety są źle nawinięte przyjął je. Ponowany montaż miał być po 7-10 dniach.
4) Po 10 dniach żadnego telefonu - zadzwoniłem i dowiedziałem się, że będą po 14 dniach
5) Po 15 dniach znowu zadzwoniłem i dowiedziałęm się, że będą w Gdańsku może jutro i wtedy monter może się ze mną umówi.
6) Rozmowa z właścicielem bardzo nieprzyjemna:
- "ja mam ważniejsze rzeczy na głowie niż reklamacje" (i tu rozłączenie rozmowy)
- co mnie obchodzi co Panu monter mówił - to on to Panu mówił, a nie ja i mnie to nie interesuje
- twierdził, że producent jeszcze mu nie dosłał rolet, zaś producent twierdzi, że nie ma żadnych rolet do oddania firmie BEST
NIE POLECAM
1) Po montażu okazało się, że parę rolet jest krzywych - monter poinformował, że się "naciągną" (znajomi potem przechodzili ten sam moment naciągania). Oczywiście się nie naciągnęły.
2) Zgłosiłem reklamację - ktoś miał się ze mną skontaktować - po ponad tygodniu musiałem sam dzwonić
3) Monter pojawił się po ponad tygodniu od drugiego telefonu i był bardzo opryskliwy - próbował udowodnić, że 3cm różnice w poziomie rolet to wina nieznacznego niewypoziomowania okna. Dopiero po udowodnieniu, że rolety są źle nawinięte przyjął je. Ponowany montaż miał być po 7-10 dniach.
4) Po 10 dniach żadnego telefonu - zadzwoniłem i dowiedziałem się, że będą po 14 dniach
5) Po 15 dniach znowu zadzwoniłem i dowiedziałęm się, że będą w Gdańsku może jutro i wtedy monter może się ze mną umówi.
6) Rozmowa z właścicielem bardzo nieprzyjemna:
- "ja mam ważniejsze rzeczy na głowie niż reklamacje" (i tu rozłączenie rozmowy)
- co mnie obchodzi co Panu monter mówił - to on to Panu mówił, a nie ja i mnie to nie interesuje
- twierdził, że producent jeszcze mu nie dosłał rolet, zaś producent twierdzi, że nie ma żadnych rolet do oddania firmie BEST
NIE POLECAM