Odżywka do brwi - którą polecacie?

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko
Wokół aż kipi od reklam odżywek do rzęs (większość z nich nadaje się też do brwi, ale są też takie specjalnie do tego celu). Jednak chciałabym poznać opinie zwykłych użytkowniczek, a nie blogerek sprawdzających kosmetyki na zlecenie firm kosmetycznych.

Moje rzęsy są ok, jestem zadowolona. Ale brwi... są dość rzadkie, a przy moich ciemnych włosach wydają się zbyt rachityczne. Chciałabym żeby były gęstsze, żebym nie musiała codziennie poprawiać ich cieniem. Zastanawiałam się nad makijażem permanentnym, ale to jednak tatuaż. Chciałabym najpierw spróbować specyfików na porost i zagęszczenie brwi.

Co polecacie?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Moze olejek rycynowy
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Makijaz permanentny to nie tatuaz. Ja mam i musze go odswiezac gdybym tego nie robila po 2 latach wygladalo by jak hennna i to mega lekka. Kiedys robilo sie czarne mocne krechy wygladajace jak tatuaz teraz jest to calkiem inne poczytaj na necie bo duzo by tu pisac... A jak nie chcesz miec permanentnego to zrob henne np grafitowa ktora tylko podkresli twoje brwi
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Żadna odżywka nie zagęści ci brwi ani rzęs,jak chcesz spróbować to tak j.w. kup olejek rycynowy przynajmniej nie przepłacisz.A jak naprawdę już tak bardzo ci to przeszkadza to henna zrobiona przez dobrą ,sprawdzoną kosmetyczkę albo tak j.w. makijaż permamentny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam. Henna daje dobre efekty. Ja lubię brązową, wygląda naturalnie przy ciemnych brązowych włosach. Czarna zbyt się odznacza.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Olejku probowalam, nie wiem, moze za krotko stosowalam (ok 2 miesiace) ale efekty niewielkie.

Henne robie regularnie u kosmetyczki co 2-3 tyg, kolor mieszamy czarny z brazem zeby pasowal do wlosow. Efekt przez pierwsze 2 dni jest zauwazalny, potem mimo ze wloski nadal sa ciemne to ze skory henna juz schodzi i widac ze brwi mam rzadkie. Nie chodzi mi o to by brwi przyciemnic tylko zagescic. A henna nie zagesci.

Xyz a gdzie robilas permanentny i jaka metoda?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Invicta gdansk u p.Dominiki cena 800zl dobrala ksztalt kolor. Nie trzeba jechac i umawiac sie wystarczy sobie tam zadzwonic. Raz z nia rozmawiałam przez tel ok 40 minut bo mialam tez wiele obaw pytan.... Poczytaj sobie troszke ale powiem ci ze naprawde warto teraz mysle o kreskach gornych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Metoda Microblading brwi
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dziekuje, zaraz poczytam:) a po ilu dniach brwi osiagnely swoj docelowy kolor? Ile czasu juz masz ten makijaz? Widac ze to permanentny czy niektorzy sie nabieraja ze naturalne brwi? Kurcze boje sie ze wyjdzie sztucznie i bede sie potem musiala z nim meczyc. Zaraz wugoogluje, moze beda zdjecia z tego gabinetu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiadomo na poczatku sa ciemne robia sie strupki i jak odpadna to wygladaja naprawde fajnie robiłam odswiezenie niedawno strupy odpadly i jestem bardzo zadowolona. Wyglądają naprawde naturalnie i wiadomo wygoda jedziesz gdzies np nad jezioro nie malujesz sie wiadomo a brwi sa delikatnie podkreślone. Ja tez sie bałam i rozumiem cie musisz sobie poczytac i tak jak mowilam jak znajdziesz chwilke to zadzwon tam i wszystkiego sie dowiesz. Jak sie zdecydujesz to po ok 4 tygodniach czeka cie dopigmentowanie wypelnienie wszystkiego w 100% bo za pierwszym razem nie bedzie efektu taki jak bys chciala. Dopigmentowanie w kazdym salonie jest w cenie zabiegu wiec placisz tylko raz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

przede wszystkim odmiana jamajska
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

https://allegro.pl/oferta/jamajski-olej-rycynowy-czarny-black-castor-natural-7684195234
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie się sprawdziła ta odżywka z Revitacell: http://www.revitacell.pl/ . Nakładałam ją wieczorem i rano. Nie zostawia tłustego filmu na rzęsach, ma neutralny zapach i jest wydajna. Moje rzęsy się zregenerowały, więc i na brwi powinno świetnie zadziałać. Wypróbuj!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Olejek rycynowy sprawdzi się doskonale. Zagęszcza brwi i przyspiesza ich odrost. O metodach jego stosowania można przeczytać na stronie https://www.olej.edu.pl/olej-rycynowy-na-brwi/ Warto jednak uzbroić się w cierpliwość, podobnie jak w przypadku wielu innych kosmetyków naturalnych. Niewątpliwe jednak warto.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja polecam tą odżywkę do brwi - jest najlepsza - https://track.easyprofits.com/3b117166
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Polecam bardzo testowałam a tu wyniki https://www.hierra.pl/odzywka-do-brwi-eleverbrow-recenzja/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A ja polecam Nanobrow. Używałam wcześniej ich odżywki do rzęs (Nanolash) i też dawała rewelacyjne efekty.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Olejek rycynowy. Używałam ponieważ miałam duże ubytki w brwiach niestety a na rzęsy by wzmocnić i zagęścić. Używałam przez ponad miesiąc, nakładałam umytą szczoteczką po zużytym tuszu do rzęs codziennie przed spaniem, nie za dużo bo wtedy oczy się kleją i to po prostu ścieka. Jeśli rano zostawał mi na włoskach to po prostu go wycierałam wacikiem i już. Z odżywek sklepowych polecam natomiast revitalash: https://bellita.pl/odzywki-do-brwi-i-rzes Obecnie w dobrej promocji w Bellita. Jego dzialanie wzmacniajace na rzesy jest udowodnione.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli chodzi o pielęgnację brwi to zdecydowanie mogę Ci polecić odżywki z https://naturallashes.pl/pl/c/Brwi/14 Ja za każdym razem tam kupuje balsam regenerujący i naprawdę daje radę!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Multipeptydowe serum do brwi i rzęs z Eveline :) Warto wypróbować bo teraz jeszcze jeszcze w promocji w sklepie online eveline.pl :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Adwokat- rozwód- podział majatku (55 odpowiedzi)

Szukam bardzo dobrego adwokata z trójmiasta, który zajmuję się rozwodami i podziałem majątku....

pozew o alimenty. czy waszym zdaniem niezbędny jest prawnik? (45 odpowiedzi)

dotąd dogadywałam się z ojcem mojego dziecka poza sądem. teraz ma nową "narzeczoną" i sprawy się...

urlop wychowawczy a zaległy urlop wypoczynkowy :) (14 odpowiedzi)

witam, Mam takie pytanko może już był przerabiany ten temat, Jestem obecnie na urlopie...