Ogromne rozczarowanie

Witam,

Jestem szczególnie niezadowolony z usług firmy AEDES Fabryką Wnętrz. Poniżej wycinek w forum, na którym opisuję całą sytuację i wyrażam swoja opinię:

..."Witam,

Z tej strony Anna Chrostowska właścicielka firmy Aedes Fabryki Wnętrz. Czytając te oszczertwa po sugestiach innych klientów zmuszona jestem do opisania faktycznie zaistniałej sytuacji. Pan Błaszczyk (ertikrt) po zaakceptowaniu oraz podpisaniu budżetu na 70 000 zł (do wglądu w firmie kosztorys oraz projekty) twierdzi iż wpłacił 94% środków finansowych, a faktycznie wpłacił tylko 75% (KP do wglądu w firmie) i po przepychankach słownych umówiliśmy się że po zakończeniu montażu kuchni sprostuje na forum nieprawdziwe opinie oraz u dewelopera Shiraz Park, a my po rozliczeniu finansowym zakończymy realizację (pozostał montaż szafki w łazience) i jak widać oszukał nas. Przyznajemy się do opóźnienia za które zapłciliśmy 1500 zł tytułem wynajmu mieszkania. Rzekome usterki zostały przez nas usunięte, a zalana ściana okazała się zalaniem od sąsiadki, niestety na życzenie Pana Błaszczyka zdemontowaliśmy i zamontowaliśmy ponownie brodzik i kabinę, ponieważ twierdził iż wyciek spod brodzika niszczy mu ścianę (koszt 600 zł). Dotatkowo w ramach rękompensaty za miesięczne opóźnienie wyposażyliśmy Panu Błaszczykowi łazienkę w wysokim standarcie. Jeżeli chodzi o kwestię Pana Urbanowicza (KABI 26) sprawa wygląda następująco: wraz ze swoją dziewczyną chciał wykończyć w pełni mieszkanie włącznie z umeblowaniem za kwotę 33000 zł (niestety to nie było możliwe przy ich wyborach, musiałabym dołożyć). Przyznajemy że zapłacili z góry. Pan Urbanowicz wykorzystał sytuację że przy tak skromnym budżecie zapięcie w całość jest bardzo trudne (wyszukiwanie najtańszych ofert na rynku), co opóźniło jego skonstruowanie (projekty i kosztorys do wglądu w firmie). Przyznajemy również że cena kafli była wyższa, ale na pewno nie dwukrotnie, a wynikało to z opieszałości naszego dostawcy, który na czas nie zaktualizował nam cenników, mój mąż przy Panu Urbanowiczu sprawę wyjaśnił. W ramach przeprosin Państwo otrzymali ekskluzywny panel prysznicowy o wartości 3500 zł, który notabene na drugi dzień odebrali z salonu (dokumenty do wglądu), a przykre że o tym na forum nie już wspomnieli. Wpłacone pieniążki zwróciliśmy, a nazywając nas oszustami Pan Urbanowicz mocno ryzykuje. I oto cała prawda, a wszystkich uczestników forum doradzającym rozwiązanie sprawy poprzez prawników zapewniam, że ze strony tych osób nigdy nie wyjdzie taka inicjatywa, bo doskonale zdają sobie sprawę, że w sądzie nie mają żadnej szansy, ale gorąco zachęcam bo może odzyskam pieniądze od Pana Błaszczyka, a ukrywanie się za NICKIEM w Internecie to zwykłe tchórzostwo. Ja ze swojej strony nie mam czasu na sądy, ale jak otrzymam pozew to się chętnie pofatyguję chociaż coraz bardziej dojrzewam do decyzji że powinnam to zrobić.
Jeszcze jedna uwaga do Pani donoszącej gdzie kupuję kafelki. Proszę sobie wyobraźić, że są klienci którzy nie mają wykafelkowanej piwnicy, a chcieli by mieć, wiec oficjalnie ich informuję, że takiego zakupu dokonam w markecie i chyba to na tyle.
Jeszcze raz zapraszam do salonu celem zapoznania się z dokumentami o których pisałam w poście.

Anna Chrostowska.

Odpowiedź:

Witam

Aby nie sprawiać kłopotu prawie 2 tyś osób czytającym ten wpis na forum zamieszczam na Google+ fotki aranżacji, fotki faktycznego wykończenia, trzy kosztorysy i moje wpłaty na rzecz AEDES Fabryka Wnętrz. Dwa kosztorysy na poszczególne łazienki, trzeci zbiorczy razem z innymi pomieszczeniami. Ten zbiorczy nie został zrabatowany zgodnie z promocją zamieszczoną na stronie Shiraz Park. Od początku, razem z drugą inwestorką prowadziliśmy rozmowy o kwocie 60 tyś. Pani Anna oraz Magdalena Jachimska z AEDES Fabryka Wnętrz zapewniały, że ten kosztorys jest roboczy i w następnym będzie wszystko zawarte. Musiał być na taką kwotę, żeby go móc zrabatować zgodnie z promocją do założonej przez nas kwoty 60 tyś. Wydawało się sensowne. Nie został także rozliczony przelew za wykonanie projektu, który jest w cenie. Proszę sprawdzić daty wpłat i kosztorysów. W tym zestawieniu zbiorczym nie ma wielu pozycji ze szczegółowych - zapewniano mnie, że wszystko będzie ok, że jesteśmy sąsiadami, że oni widzą co robią i o co chodzi, że są wizualizacje, że nie będziemy tak skrupulatni itd. Zgodnie z ustaleniami z AEDES Fabryka Wnętrz nie miało być jedynie drzwi, lamp i stołu w cenie. To już ponad rok się ciągnie. Wpłaciłem z góry 30 tyś ponieważ obiecywano mi szybkie wykonanie, jeszcze przed odbiorem - ponieważ to oni robili mieszkanie pokazowe i mają takie pozwolenie. Mi zależało na czasie, żeby nie wynajmować drugiego mieszkania. Co do przedstawianych przeze mnie opinii - to nie są one nieprawdziwe, ale rzeczywiste, co widać na fotkach. Proponuje zagrać w grę - znajdź różnice - kto więcej ich znajdzie - czeka 0,7 l nagroda. Konkurs dla osób pełnoletnich. Pani z AEDES fabryka wnętrz twierdzi, że brakuje tylko szafki w łazience. Hmm Pewnie dlatego, że nigdy nie widziała mojego mieszkania Co do opóźnienia - całe prace miały trwać 6 tygodni. Pierwsza wpłata była w połowie grudnia. 1500 PLN to i tak sporo za mało za takie spóźnienie. 1500 PLN kosztowało mnie wynajęcie mieszkania w sierpniu co daje 6 miesięcy na prace, które do tej pory nie są skończone przez AEDES Fabryka Wnętrz. Odsyłam do dat z kosztorysów i wpłat KP. Proszę spojrzeć na rzetelność ich wykonywania - brak danych na kosztorysach, a na KP brak numeru kolejnego dokumentu oraz nie otrzymałem do tej pory rachunku/dokumentu fiskalnego na to. Nie mówiąc o odbiorze prac czy gwarancji. Usterki zostały usunięte na chwilę. Po dwóch dniach zaczęły ruszać się znowu panele (klej nie zdał egzaminu), woda cieknie w wc - trzeba kontrolować, brak klosza lampy w wc (miałem go sobie kupić samemu w Nomi, zgodnie z sugestią), pęknięcia nadbudówki w kuchni - poziome i mniej widoczne na fotkach pionowe - zaznaczone strzałkami. Jeszcze kilka by się znalazło, ale nie chce się denerwować Źle pomalowane ściany itd. Co do prysznica - Pan Darek, zażądał za to 450 PLN a nie 600. Chyba, że AEDES Fabryka Wnętrz sobie liczy jakieś dodatkowe koszta Chciałem na to rachunek to powiedział, że może coś załatwi - nie załatwił. Za materiał, tzn. silikon który dostał ode mnie chciał 150 PLN. Po doświadczeniach dotychczasowych, postanowiłem jednak nie płacić im do zakończenia prac. Chyba logicznie. Z tym miesięcznym opóźnieniem to sporo przesadzają znowu. Trwa to rok. Wysoki standard widać na fotkach powyszczerbianych kafelek itd. Jedynie co zmieniłem w projekcie to wannę na prysznic. Prysznic był z ekspozycji. Miałem za niego dopłacić 2500 PLN, ponieważ w cenie wanny (ok. 2500 PLN) Pani Anna stwierdziła, że nie mogła znaleźć żadnego prysznica. Zwykłe naciąganie. Co co sądu - to założenie sprawy, adwokat i koszty wynoszą ok 10 tyś - nie mam od razu takiej kwoty i nie ma sensu zamrażać jej na rok/półtora. Wolę przeznaczyć ją na potrzebne wyposażenie. Nie mam zamiaru już się z nimi użerać. Brzydzi mnie coś takiego. Nie tyka się gów..., bo śmie.... Opisując metody ich działania i postępowania z klientami chcę ostrzec innych przed takimi przedsiębiorcami jak oni i praktykami przez nich stosowanymi. Niech przyszli klienci wiedzą, czego mogą się spodziewać po AEDES Fabryka Wnętrz. Nie ukrywam się za nickami - każdy może napisać na priv i się ze mną umówić. Tak działa forum.

Jak widać na zdjęciach cała sprawa nie rozchodzi się tylko o jedną szafkę i o wysoki standard

Postanowiłem zacząć pisać o całej sprawie na forum w momencie, gdy mąż Pani Anny Chrostowskiej właścicielki firmy AEDES Fabryka Wnętrz, Pan Tomek, na pytanie czemu to tak długo trwa i czemu nie ma postępu w pracach w moim mieszkaniu, odpowiedział mi, że nie ma moich pieniędzy i co ja na to teraz poradzę? Z tygodnia na tydzień ich nadal nie miał, przesuwając ciągle terminy, a później postanowił nie odbierać telefonu. Pewnie dlatego, że ma masę sprawa na głowie

Jest jeszcze kwestia pracowników wykonujących prace. Pan Darek powiedział, po ponad 2 miesięcznej nieobecności, że dalsza praca jest uzależniona od wypłaty przez Pana Tomka jemu i jego koledze po 3500 PLN zaległych wynagrodzeń. Po uregulowaniu po 500 PLN (tak mówił Pan Darek) zaczął pracę, ale wtedy to było już robione tak na odwal. Skarżył się także podwykonawca od kuchni, że tam zaległość jest w dziesiątkach tysięcy złotych. Mam nadzieję, że wszyscy otrzymali swoje należności.

Na tym forum ciężko jest z dodawaniem i opisywaniem fotek. Zamieściłem je na Google+.
Klikajcie +1 jeśli ktoś jest zalogowany do iGoogle

Uczulam wszystkich na metody działania firmy AEDES Fabryka Wnętrz. Proszę wszystko jak najdokładniej i ze wszystkimi najmniejszymi szczegółami mieć na papierze i na wizualizacjach. Nie nabierajcie się na tłumaczenia, że czegoś nie ma w programie komputerowym do wykonywania aranżacji i wizualizacji (świadczy to o małym profesjonalizmie) lub że coś będzie później. Płaćcie im tylko i wyłącznie za wykonaną pracę i przywiezione materiały.

Radzę jednak znaleźć inną firmę wykonującą aranżacje i wykończenie mieszkań. W trójmieście znajdą Państwo dziesiątki architektów i projektantów wnętrz. Odradzam korzystania z usług AEDES Fabryka Wnętrz.

Nie jest to tylko moja opinia. Cieszę się i dziękuję pracownikom i właścicielom Shiraz Park, za to, że nie polecają usług tych ludzi, których jedynym atutem jest miła atmosfera i uśmiechy w siedzibie firmy AEDES Fabryka Wnętrz oraz wydawanie powierzonych im funduszy."...

Całą historię można znaleźć wpisując w wyszukiwarkę:
"Ktoś korzysta z usług firmy Aedes przy wyposażaniu?"

Na innym portalu zamieściłem fotki z realizacji - odniesienia w tekście.

Zalecam ostrożność i kontrolę zgodności na każdym etapie. Ewentualnie znalezienie innej firmy.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Ogromne rozczarowanie

Klient indywidualny...zawsze znajdzie powód, żeby nie zapłacić. Choćby zadrapanie, ubrudzenie - i już jest powód:)

image

Jak się chce psa uderzyć, to zawsze się kij znajdzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 8

Re: Ogromne rozczarowanie

No ja właśnie zapłaciłem :) i to z góry :)

Czytali Państwo cały wpis z drugiego forum? Porównywali projekt ze stanem faktycznym?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Taaaak, przeczytałem. Jakbyś miał zapłacić "z dołu", to w ogóle by AEDES zapewne kasy nie zobaczył.
Projekt w 3D jest rysunkiem/obrazem poglądowym, liczy się specyfikacja zakresu, opis poszczególnych elementów, karty produktów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 8

Re: Ogromne rozczarowanie

Proszę zapoznać się z wszystkimi materiałami zamieszczonymi na google :)

Poza tym, kosztorysy były wykonywane do wizualizacji, więc można założyć, że miało tak wyglądać.

Co do specyfikacji i kart produktów Pan Tomek Chrostowski powiedział, że nie ma na to czasu, a jak chce bardzo, to mam mu zapłacić to zrobi.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Tak, zapoznałem się - jeden wielki chaos.

Nie, nie można tak założyć - to błędne założenie i błędne wnioski. Skoro pracuje pan w sklepie z meblami i zna pan architektów, to chyba pan wie, jak sporządzać umowy?

Jak bym bardzo chciał i uzgodnił bym to na początku - czysta umowa czyni przyjaciół.

A tak, jesteś pan jednych z tych klientów, co zawsze na koniec próbują coś urwać. Powód zawsze się znajdzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: Ogromne rozczarowanie

Uzgodnienia były, jednak firma się z nich nie wywiązała.

Rozumiem, że Pan także korzystał z ich usług i jest zadowolony?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Znam mnóstwo takich firm, znam specyfikę ich działalności, znam również modus operandi klientów, takich jak pan.
AEDES bez wątpienia dał ciała - przyznał się ale oświadczył, że za pańską zgodą zadośćuczynił - tak, czy nie?

p.s. przestań mnie pan pozdrawiać w każdym poście o_O
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: Ogromne rozczarowanie

Witam,

Dla Pana/Pani Halewicz - mail od firmy AEDES Fabryka Wnętrz, jako dowód, że tak jak na wizualizacji były wyceniana, czyli pomieszczenie miało zostać wykonane tak, jak na wizualizacji.

image

Uploaded with ImageShack.us

Pozdrawiam
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Nieprawda. Jest napisane, że wysyłają konspekty łazienki i jeśli się spodoba to zrobią wycenę. NIGDZIE nie jest napisane, że zobowiązują się do "wykonania pomieszczenia tak jak na wizualizacji".
Oj ściemniasz pan, ściemniasz...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

i gdzie jesteś INWESTORZE? Zatkało inwestorskie kakao, czy o co chodzi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

oj halewicz halewicz

zniżę sie do twojego poziomu i napiszę ci że guano wiesz o sytuacji opisanej przez Pana Tomka.

A żeś burak to pokazałeś w powyższym tekście.

to tyle burasie h*******
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

a coś merytorycznie, to nie łaska?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

Nie.

Już

nie

warto

!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

To się przymknij i zaśmiecaj wątków.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

1. zaraz po tym jak się nauczysz czytać i pisać ze zrozumieniem

2. wracaj do szkoły - 3-4 klasa się kłania i to podstawówki

3. jak skończysz ponownie zawodówkę to możesz tu powrócić i się wypowiadać

4. rozkazywać to możesz swojej żonce i dzieciakom

End of discussion. It is not worth one's while. Probably U won't understand anyway.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Ogromne rozczarowanie

Jednej rzeczy nie rozumiem, Pan pracuje w firmie dekoratorskiej a oczernia inną firmę zajmującą się podobną branżą. Czy to nie atak na konkurencję???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Ogromne rozczarowanie

Bo to typ "klienta", który z lupą analizując strukturę atomową "zakładki od szafy" będzie Ci udowadniać, że ilość neutronów się nie zgadza o trzy - RABAT DAWAJ!!!!!
Dziwię się firmie AEDES, że jeszcze się nie nauczyła radzić sobie z taką klientelę...ale że pewnie w ich branży jest kryzys, to wezmą każdą robotę:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

A co ma zrobić klient, który nie ma szafek w łazienkach, umywalki, zmywarki, okapu itd? :)

Niedoróbki są jedynie świadectwem "wysokiego standardu" tej firmy. Jest to druga kwestia. Najbardziej chodzi o rzeczy których w ogóle nie mam :)

Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Nie ma, czy nie miał? Bo to zasadnicza różnica.

Te niedoróbki, to zwyczajne bzdety i to szybkie do usunięcia, więc proszę nie przesadzać. Chyba, że szuka pan za wszelką ceną przysłowiowej maggi do zupy (czytaj: oddajta kasę za las!!!)

Z treści pisma AEDES wynika, że pokajali się, zadośćuczynili...więc co jeszcze?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

Co jeszcze :)

Już chyba pisałem - szafki i blat do łazienek, umywalka z baterią, okap, zmywarka, akcesoria do papieru, ręczników itd.

Nie odpowiedział Pan na pytanie gdzie Pan pracuje i czy jest klientem AEDES :)

Znam wielu architektów i są to artystyczne "dusze" które gorzej sobie radzą z rachunkami i umowami. Jednak wywiązują się z umów.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

To gdzie pracuję jest bez znaczenia - kompletnie. Nie, nie jestem klientem firmy AEDES.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: Ogromne rozczarowanie

To dlaczego miejsce moje pracy tak Pana absorbuje? :)

Pozdrawiam - tego wymaga kultura ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Jeśli nie jest lub nie był Pan ich klientem, sądzę, że na tym mogę zakończyć z Panem rozmowę.

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Na tym podwórku, to ja zdecyduję, kiedy ta rozmowa się zakończy. Póki co, kontynuujmy tenże ciekawy wątek o indywidualnym inwestorze, któremu pyłek na ścianie przeszkadza.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 11

Re: Ogromne rozczarowanie

AEDES doskonale radzi sobie z każdą klientelą.... wszystkich naciągają równo na kosmiczne ceny a do tego nie wywiązują się z umowy...

Pozytywne posty wystawiają sobie sami a mój post sprzed kilkunastu miesięcy odnośnie ich nieuczciwego potraktowania mojej firmy został skrzętnie usunięty...

Radzę trzymać się od Państwa Chrostowskich z daleka bo to bezczelni oszuści i bajkopisarze bez jakiejkolwiek kultury.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Firma, w której pracuje zajmuje się sprzedażą mebli kolonialnych i stylowych. Z architektami wnętrz współpracujemy - są jednym z kanałów dystrybucji naszych produktów. Nie są oni dla nas konkurencją.

Ja nie wypowiadam się w imieniu firmy tylko swoim własnym :)

Jak widać na wpłatach i kosztorysach jest moje nazwisko.

A pan gdzie pracuje? ;)

Pozdrawiam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Chińskie meble "kolonialne" i "stylowe" - druga IKEA, jeśli chodzi o jakość.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 10

Re: Ogromne rozczarowanie

:)

Jeśli chodzi o ścisłość to meble kolonialne są z Indii, stylowe z Indonezji i z Chin (niektóre są nawet antykami).

Ten wątek jednak nie dotyczy miejsca w którym pracuję i mebli jakie firma sprzedaje ;) Nie namawiam do zakupy tylko opisuje doświadczenia z firmą AEDES Fabryka Wnętrz :) w moim prywatnym mieszkaniu.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Antykami?? o_O Proszę cię... Czajna, ledwo trzymająca się w kupie, rozlatująca się po dwóch latach użytkowania, pokryta nieatestowanymi bejcami, farbami i lakierami - strach tych mebli używać. Wyglądają kolonialnie, a i owszem ale jakość w stosunku do ceny, to dramat i porażka.

Ten wątek dotyczy klienta indywidualnego, który próbuje nie zapłacić ostatniej kasy, jeszcze może coś wydusić z AEDES i pławić się w roli inwestora. Żałosne.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8

Re: Ogromne rozczarowanie

Ja nie zachęcam Pana do zakupu mebli :)

Jest Pan klientem AEDES? :)

Pozdrawiam serdecznie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Przecież już pisałem, że nie jestem klientem AEDES!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: Ogromne rozczarowanie

za taką kasę zrobiłbym dwa koma trzy mieszkania...

szok, co ludzie potrafią zrobić , żeby zaczarować klienta ;-O
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Ogromne rozczarowanie

"będzie pan zaaadowolony..."
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Ogromne rozczarowanie

Z całym szacunkiem ale kto bawi sie jeszcze w kartongipsy?
To jest żenada. Do tego oświetlenie z obrazka LED stary model :-).

Tego typu opracowania to lata 90 ubiegłego wieku. Obecnie technologie jużsa inne.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Witam,

Zaufałem specjalistom, i ich zapewnieniom o ich wysokim standardzie :) Jak widać nie tylko opracowanie, ale i metody traktowania klientów są z poprzedniego wieku.

Niech mój błąd i niemiłe doświadczenie z firmą AEDES Fabryka Wnętrz obudzi Państwa czujność. W trójmieście jest około 200 podobnych firm, więc jest z czego wybierać.

Ja osobiście już nigdy nie zaufam firmie projektowo-budowlano-wykończeniowej bez polecenia jej przez jakiegoś znajomego. Przepraszam wszystkich uczciwych przedsiębiorców z tej branży. Wyjątki od reguły się zdarzają tak jak czarne owce w stadach :)

Jeszcze raz przestrzegam,

Pozdrawiam, Tomek.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Przestań tak namiętnie pozdrawiać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Ogromne rozczarowanie

No powiem krótko, Pan H..... widać ma olbrzymie doświadczenie w handlu, branży, wykonastwie itp. I na dodatek znając sytuację jednostkową jest otwarty jak słoik po konfiturach....
Panie H.... życzę Panu powodzenia w biznesie i takiego podejścia do klienta jakie Pan prezentuje sobą. BRAWO !

Powodzenia dla Pana Tomka i innych, którzy są za Nim :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Namiętnie Pozdrawiam Pana!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

:)

Po merytorycznych wpisach, moim zdaniem, z tym Panem/Panią H.. nie ma sensu wchodzić w żadną dyskusję ani prowokować do wypowiedzi - szkoda energii i klawiatury ;)

Ten wątek miał jednak na celu zwrócenie uwagi na sposób realizacji i profesjonalizm firmy AEDES Fabryka Wnętrz.

Dziękuję za zainteresowanie,

Pozdrawiam, Tomek.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Właśnie mnie sprowokowałeś. I jak tam...dostałeś upragniony rabat za brudny sufit? (pewnie sam go ubrudziłeś, inwestorze).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Ogromne rozczarowanie

generalnie wszyscy wiedza ze z Halewiczem nie wchodzi sie w dyskusje bo on jest jakis nie halo, to jest poprostu nethools i nabijacz postów także kolego daruj sobie tego typa
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Ogromne rozczarowanie

Przyznaj, że za cienki jesteś do dyskusji ze mną; i tyle w temacie. Tchórz, gdy się boi, opluwa, podkula ogonek i ujada zza węgła. Stań ze mną w szranki, tchórzu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Ogromne rozczarowanie

kijewicz czy jak ci tam cieciu chcesz iśc z kimś w szranki to idź na solo 'one on one' i wtedy zobaczymy. Merytorycznie jesteś cienki jak papier toaletowy na kempingu podrzędnej kategorii więc nie ma sensu wogóle z tobą dyskutować.



Więc jak chcesz iść w szranki to możemy się umówić. W palnik dostaniesz padniesz na pysk i tym się skończy. Oczywiście walka fair play więc się będziesz mógł cieniasie intelektualny i fizyczny wykazać. Jednakże aczkolwiek z tym że po jednym strzale padniesz i będziesz prosił o litość nie ma wogóle wątpliwości. (tu barawa hehehe)



Jesteś cieniasem intelektualnym bo nawet nie czytasz odpowiedzi na twoje posty i swoich ripost (patrz wyżej smutasie jesli masz wątpliwości). Chociaż nie, riposty to są celne i szybkie dopowiedzi na komentarze, a twoje to są jednak tylko gile z nosa wydłubane i ukulane na stole. Tych co nie zeżresz to zamieniasz no swoje o*****e odpowiedzi.



A fizycznie to nie mam wątpliwości że p******z się w gacie bo takich którzy ręcznie chętnie by Ci pokazali że taki jesteś jest na forum trojmiasto.pl więcej. Jeden klaps i śpisz cieniasie. Jak się boisz to nawet na ringu w rękawicach możemy się spróbować żeby nie było że prokuratura ma tu czego szukać. Bo to nie są żadne groźby, tylko jak ktoś proponuje żeby iść w szranki to zapraszam. Klikać na klawiaturze każdy może, a stanąc w ringu 'face to face' to trzeba mieć jaja.



Podsumowując trolu z o****nymi gaciami zaszyj się w domu i trzep kapucyna a innym daj spokój.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ogromne rozczarowanie

Solo..solo...:))) One on one ^_^ Skąd tępa łyżwo bierzesz te teksty?

Uwielbiam takich haterów ^_^ Wielu już próbowało i padło jak muchy. Będziesz następny;)

p.s. zupełnie na marginesie - wdeptałbym twoje resztki w ziemię i je obsikał.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Ogromne rozczarowanie

Hal zostaw mende. Szkoda czasu na frajera.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Ogromne rozczarowanie

W odróżnieniu od ciebie wołku zbożowy znam języki obce i posługuję się nimi na codzień. I nie chwalę się tak jak ty burasie ich znajomością w stopce swoich postów. Bo twoja znajomość angielskiego kończy się na kopiuj wklej. Pewnie nawet nie sprawdziłeś co znaczy tekst który załączasz w stopce.

Bez szacunku trolu sieciowy.

PS. Tak jak sądziłem, nie masz jaj żeby się spotkać na solo. Oglądaj dalej pornole na swoim komputerku tępy flecie!

PS.2 Jak już odmieniasz angielskie słowa zgodnie z regułami języka polskiego to zrób to tak jak należy. Pewnie znowu nie wiesz o co mi chodzi. Skończ ponownie zawodówkę, jeśli wogóle będą cie chcieli przyjąć i dopiero wtedy powróć na forum .
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Ogromne rozczarowanie

Razem sobie obciągacie buce wioskowe ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

AEDES Fabryka Wnętrz - opinie na temat realizacji

Witam,

Zauważyli Państwo, że firma AEDES Fabryka Wnętrz usunęła swój profil z tego portalu :)

Ciekawe co było tego powodem ;)

Pozdrawiam, Tomek.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: AEDES Fabryka Wnętrz - opinie na temat realizacji

Z ostatniej chwili: Państwo Chrostowscy postanowili razem z dziećmi wyemigrować do Anglii. Teraz tam będą projektować... na zmywakach ;)))

Współczuję wszystkim poszkodowanym, bo raczej ich tam nikt nie znajdzie. Plus jedyny taki, że już nikogo innego nie naciągną na swoje pseudoprojekty.

Szkoda tylko dzieci...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0