Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani Aleksandro,
bardzo nam przykro z powodu tak niskiej oceny. Poniżej chcielibyśmy się odnieść do poszczególnych aspektów sprawy.
Deklarowany czas oczekiwania na gotowość zamówienia, jest czasem szacunkowym - zdarzają nam się przesunięcia terminów realizacji, w tym przypadku było to spowodowane zmianą usługi, na taką, która zawiera w sobie usługę uzupełnienia ubytków, co okazało się bardzo czasochłonne i niełatwe, a nie chcąc oddać Pani obuwia z ubytkami w skórze nubukowej musielismy podjąć się innej techniki.
Pragniemy zwrócić uwagę na fakt, że postrzeganie ceny jest kwestią względną i zależy od czynnika porównawczego takiego jak przykładowo cena rynkowa obuwia - w przypadku obuwia za 300 zł proporcja będzie inna niż w przypadku obuwia za 3000 zł. Klient sam musi zdecydować, gdzie inwestycja jest bardziej opłacalna, na co będą miały również wpływ czynniki takie jak: sentyment, wartość kolekcjonerska, wygoda, możliwość znalezienia odpowiedniego modelu, itp.
Skontaktowaliśmy się z Panią ze względu na chęć zaproponowania usługi, która pozwoli wyrównać przetarcia, a tego typu usługa wiązała się dopłatą, ze względu na wspomniane uzupełnianie. Odmówiła Pani dopłaty do czego ma Pani prawo, natomiast jednocześnie oczekiwała Pani wygładzenia przetarć, dlatego usługę wykonaliśmy nieodpłatnie.
Sposób w jaki buty zmienią swój wygląd został Pani wytłumaczony zarówno poprzez rozmowę telefoniczną, jak i poprzez wiadomość sms z załączonym zdjęciem poglądowym, aby mogła Pani ocenić różnicę. Mowa była o przyciemnieniu materiału oraz zmianie struktury na gładką, z połyskiem - taką usługę potwierdziła Pani poprzez wiadomość sms.
Pragniemy również zwrócić uwagę na fakt, że zawsze prosimy klientów o bezpośredni kontakt z nami, jeśli wystąpią jakiekolwiek wątpliwości co do usługi, która została wykonana, co wiąże się daniem nam szansy na wytłumaczenie sprawy, ewentualne poprawki ale również z możliwością skorzystania z prawa do reklamacji przed wystawieniem oceny.
0
0