Omijać szerokim łukiem.
Internet zawodny i niestabilny ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Niekompetentne c**my, których jedyną umiejętnością jest powtarzanie w kółko tych samych tekstów. Poziom obsługi klienta bezpośrednio przekłada się na to jak klient jest traktowany przez firmę. W tym przypadku jak g***o. Nie polecam i nigdy więcej nie powtórzę tego błędu. A najbardziej śmieszy mnie fakt że na tym forum pod niepochlebnymi opiniami o Vectrze bardzo często pojawiają się komentarze od pracowników Vectry pt. "Abonent, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłoszoną kwestię i pomóc w jej wyjaśnieniu. Dziękujemy. " Czyli co? Zeby Vectra zainteresowała się rozwiązaniem problemu swojego klienta, należy najpierw klienta olewać i gdy ten wyprowadzony z równowagi człowiek opisze niekompetencję firmy na jakimś forum czy portalu, wtedy Vectra uznaje że jest to problem godny interwencji. Ale jak się po kilka dni dzwoni na infolinię zgłaszając problem i prosząc o pomoc a potem tygodniami trzeba się użerać, żeby cokolwiek wyegzekwować. Kpina z żywe oczy.