Ommijać z daleka

Słowo gwarancja dla tych "fachowców" nie istnieje. Trzy raz zostałem skasowany za to samo i za każdym razem oczywiście było troszeczkę coś innego. Gdyby była to spółdzielnia inwalidów i zatrudniała niewidomych mechaników to bym rozumiał, ale póki co zatrudniają papraczy, którzy o samochodach nic nie wiedzą a o Volvo to już na pewno najmniej . Mój samochód odebrałem z folią (zapewne ochronną) na siedzeniu i nie zamkniętą klapą oraz trzema diagnozami występującego uszkodzenia. Dziękuję bardzo za taki "warsztacik".
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ommijać z daleka

zgadzam sie z przedmówcą ,zwykli naciagącze ,zero wiedzy na pewne sprawy a ponowna wizyta to wydatek nie uznają swoich pomyłek a obsługa beznadziejna ,porównuja sie najlepszych a tak nie jest.tylko skasować a klienta mają za nic.robią metodą prób i błedów a mają podobno najlepszy sprzęt .PAPRACZE I JESZCZE RAZ PARTACZE ,"TAKI SOBIE WARSZTACIK "
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ommijać z daleka

W pelni sie zgadzam z opiniami przedmowcow. Niewiarygodni wrecz partacze - niekompetencja, niekompetencja jeszcze raz niekompetencja i zerowy poziom obslugi klienta....
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Ommijać z daleka

ja też widziałem taka folię...

a po wyjeździe z warsztatu musiałem zatrzymać się na stacji benzynowej na karwinach bo panowie chyba zapomnieli wlać cały płyn do układu chłodzenia i zobaczyłem komunikat mówiący o za niskim poziomie płynu chłodzącego plus czerwony trójkąt!!!

DRAMAT- ciekawe co by zrobiła kobieta widząc taki komunikat- pewnie wróciła by do domu i powiedziała mężowi.

o ile udało by się nie przegrzać silnika.

ale to przecież nie jest wina warsztatu, który nie odpowietrzył układu tylko kierowcy, który nie rozumie komunikatów:)

POLECAM DESPERATOM!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0