Zdecydowanie trzeba omijać ten warsztat (1) Byłem kilkukrotnie w tym warsztacie i za każdym razem wymieniają części nie... S60 Trzeba uważać (1) W motoryzacji jestem naprawdę laikiem i chyba to tam zauważono. Mam v50 i... Adam volvo s40 (3) Próbowałem, zamówić diagnostykę do volva, nie chciałem podać nr telefonu, w... s40