Operacja zaćmy

Przede wszystkim zacznę od pani w sekretariacie, która zapisuje na zabiegi zaćmy, a z którą nie miałam do czynienia po raz pierwszy. Kobieto, więcej empatii i współczucia dla ludzi, którzy oczekują na operację. Jak zostało zapłacone to super, ale jak trzeba czekać na NFZ z drugim okiem to wielką łaskę paniusia robi. Aby ta kobieta zrozumiała co znaczy nie widzieć i musieć pracować skoro nie potrafi wysilić wyobraźni i okazać nieco empatii. Ogólnie zabieg, lekarze - ok. Fachowcy. Panie na recepcji - w porządku. Jedna lekarka okulistka notoroczynie spóźnia się na badania nawet godzinę! Pracę zaczyna od 8. a przyjeżdża na 9. Wszyscy mamy dzieci, rodziny itd. Skandal. Ogólnie bałagan - jak wszędzie, ale dobrze, że chociaż fach w ręku mają Ci, co robią zabiegi. Więcej tam rodziców nie poślę - mimo tej fachury.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Codziennie staramy się, aby wszystko było w najlepszym porządku, ale czasami bywają gorsze dni. Stwierdzeń o notorycznym spóźnianiu się lekarza czy o bałaganie nie przyjmuję, bo są nieprawdziwe. Pani koordynująca operacje zaćmy codziennie podlega naciskom pacjentów, by przyśpieszyć termin operacji. Rozmowy te zazwyczaj kończą się jawnie okazywanym niezadowoleniem pacjentów. Bywa, że obie strony mają „gorszy dzień” i problem gotowy. Sądzę, że tym razem tak właśnie było. A na długość kolejki niestety nie mamy żadnego wpływu, bowiem to kontrakt z NFZ-em określa czas oczekiwania na operacje zaćmy.
Cieszę się, że doceniła Pani fachowość naszych lekarzy i najwyższej klasy sprzęt. Mamy, rzeczywiście znakomity zespół okulistów i chirurgów okulistów. Mam nadzieję, że w przyszłości zmieni Pani zdanie i będzie nadal korzystać z usług naszych poradni specjalistycznych.
Adam Orchowski - Dyrektor Centrum
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0