Opieszała obsługa

Zgadzam się z innymi, że serwis w Euro Car Gdynia jest kiepskiej jakości. Obsługa opieszała, odniosłem nie po raz pierwszy wrażenie, że siedzą w pracy za karę. Zlecałem usługę gwarancyjną, mistrz serwisu Pan Marcin Ś. próbował się mnie pozbyć, co chwila gdzieś wychodził w trakcie rozmowy - zupełny brak szacunku dla klienta!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Opieszała obsługa

Ja ze swojej strony jak najbardziej mogę polecić serwis Euro-Car. Od lat serwisuje tam swój samochód. Jestem naprawdę zadowolony, pełen profesjonalizm. Pracownicy z biura obsługi są zawsze uprzejmi i traktują każdego klienta indywidualnie. Troszkę drogo ale za wiedzę i doświadczenie się płaci !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2