Oszukaństwo

Tak się nie postępuje!!!! Ogromnie nie polecam zakupów grupowych w tej knajpie = obsługa nieprzyjemna i NIE INFORMUJE, że należy zgłaszać kupony i ich realizacje - UWAGA!!! - z 2 TYGODNIOWYM WYPRZEDZENIEM!!!!! to nie jest poważna traktowanie klientów, a takich rzeczach TRZEBA informować wcześniej, i niech mi nikt nie mówi, że klient grupowy to klient gorszy - bo tak właśnie się czuję.
NIE POLECAM!!!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Oszukaństwo

Jeżeli czuje się Pan gorszy to widocznie tak jest, skoro nie rozumie Pan, że przy dużej ilości zamówień obowiązuje jakaś kolejność. Na pewno taki czas oczekiwania nie wynikał z tego, że nie chciało im się zrobić sushi dla Imć Waszmości . Zamiast służby wojskowej powinien być przymusowy staż w gastronomii, żeby zobaczyć jak to jest uśmiechać się i być miłym do wszystkich buców i chamów. pozdrawiam ekipę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Oszukaństwo

ja też kupiłam ten kupon i dobrze pamiętam, że było tam napisane jasno i wyraźnie o warunkach skorzystania z kuponu. Nie rozumiem zatem tej irytacji..Tym bardziej, że sushi mają na prawdę rewelacyjne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1