PRZEDE WSZYSTKIM Z GŁOWĄ!
Jestem stałą klientką tegoż solarium i zgadzam się z poprzednikami,
że to właśnie obsługa tworzy klimat i dzięki niej tak naprawdę
jesteśmy zadowoleni lub nie z usług. Chciałabym nadmienić, że odkąd
przychodzę to zawsze mogę liczyć na fachową pomoc i jest to jedno z
niewielu miejsc, gdzie nie wciska się "ciemnoty", bo wiadomo, że co za
dużo to niezdrowo. Bywałam w wielu solariach i wszędzie jest tak, że
ile klient chce się opalać tyle minut mu włączą, choćby miało to
grozić poparzeniem. Podoba mi się w AS to, że na pierwszym miejscu jest klient i dlatego będę nadal polecać to miejsce swoim znajomym.
Sama prowadzę działalność i wiele bym dała za tak oddanych pracowników jak Pani Iza. Muszę przyznać, że jest to jedyny pracownik
solarium, który wzbudził we mnie zaufanie, dlatego nie rozumiem
poprzednich wypowiedzi. Sądze, że pisały je osoby, które nie mają
zielonego pojęcia jaką kszywdę można sobie samemu wyrządzić nie
znając umiaru. Takie obrażanie pracowników solarium świadczy tylko o braku szacunku do innych ludzi (a tym samym do samego siebie).
Ciekawe do kogo przyszłaby Pani "Anka" z pretensjami, gdyby doznała poparzenia...
GRATULUJĘ PRACOWNIKA! :)
że to właśnie obsługa tworzy klimat i dzięki niej tak naprawdę
jesteśmy zadowoleni lub nie z usług. Chciałabym nadmienić, że odkąd
przychodzę to zawsze mogę liczyć na fachową pomoc i jest to jedno z
niewielu miejsc, gdzie nie wciska się "ciemnoty", bo wiadomo, że co za
dużo to niezdrowo. Bywałam w wielu solariach i wszędzie jest tak, że
ile klient chce się opalać tyle minut mu włączą, choćby miało to
grozić poparzeniem. Podoba mi się w AS to, że na pierwszym miejscu jest klient i dlatego będę nadal polecać to miejsce swoim znajomym.
Sama prowadzę działalność i wiele bym dała za tak oddanych pracowników jak Pani Iza. Muszę przyznać, że jest to jedyny pracownik
solarium, który wzbudził we mnie zaufanie, dlatego nie rozumiem
poprzednich wypowiedzi. Sądze, że pisały je osoby, które nie mają
zielonego pojęcia jaką kszywdę można sobie samemu wyrządzić nie
znając umiaru. Takie obrażanie pracowników solarium świadczy tylko o braku szacunku do innych ludzi (a tym samym do samego siebie).
Ciekawe do kogo przyszłaby Pani "Anka" z pretensjami, gdyby doznała poparzenia...
GRATULUJĘ PRACOWNIKA! :)