Pan Tomasz
Kupilam grupon na nauke pływania i poszłam na Rajską w celu wymienienia go na karnet.Jeszcze nie skorzystałam z uslugi aczkolwiek bardzo niemile zaskoczyła mnie obsluga. Nie zostało mi nic objaśnione, na moje pytania padały głupie komentarze, czas który mogłabym poświecic na dowiedzenie sie czegos wiecej o kursie minał na rozmowie o niczym- a nie o to tu chodzi. Wciaz nie wiem czy wybranie kursu 3 razy w tygodniu bedzie odbywalo sie na zasadzie dalszego nauczania czy gdy ktos zapisal sie na zajecia 2 razy w tygodniu ta moja 3cia godzina bedzie strata czasu -bo bedzie sie dzialo to samo czy bedzie stworzona grupa ktora zapisala sie na takiej samej zasadzie co ja. czy zajecia mi przepadaja jezeli nie pojawilam sie danego dnia. Mam wiele pytań na ktorych nie dalo rady odzyskac odpowiedzi. Dodatkowym minusem byla wrecz prosba wymuszajaca bym dodala pochlebna opinie o powyzszym Panu. Przepraszam bardzo, ale na jakiej podstawie?! KIepskiego podejscia do klienta i Pana niekończącego sie slowotoku nie na temat...Poczułam sie jak w towarzystwie przekupki na targu.Profesjonalizm w tym wypadku nie istenieje.