Piękne drzwi, obsługa na wysokim poziomie

Temat dostępny też na forum: Entra
Entra robi bardzo ładne, bardzo starannie i dokładnie wykonane drzwi. Jestem z nich bardzo zadowolony. Montaż i pomiar odbyły się bardzo sprawnie w umówionym terminie.
Gdy okazało się, że w jednych z zamówionych drzwi brakuje podcięcia wentylacyjnego, firma bez zająknięcia wzięła na siebie winę, a w kolejnym umówionym terminie bezpłatnie przyjechali bardzo mili panowie i podcięcie szybko i starannie zrobili na miejscu. Obsługa pierwsza klasa!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Piękne drzwi, obsługa na wysokim poziomie

W swojej reklamie Entra obiecuje wykwalifikowanych montażystów oraz dopasowane i sprawdzone produkty bezpośrednio w fabryce, zanim dotrą do klienta. W naszym przypadku musieliśmy czekać trzy tygodnie na wymianę źle dopasowanych listew do drzwi wejściowych, a po zamontowaniu nowych, drzwi otwierały się w połowie, odbijając od listew jak piłka oraz grożąc całkowitym wyrwaniem się z futryny. Za zaproponowane przez nas bardziej funkcjonalne rozwiązanie musieliśmy dodatkowo zapłacić. Płacąc 16 tysięcy złotych za 5 skrzydeł oczekujemy profesjonalnej obsługi, a nie „radosnej twórczości” proponowanej nam przez tzw. „fachowców”.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Piękne drzwi, obsługa na wysokim poziomie

Dwa lata temu kupiłam drzwi firmy Klimek i Kluś Versalize, mam je w domu a teraz mocno się zdziwiłam w nowym katalogu Entry trzy kopie modeli - Klimek i Kluś , to wstyd i skandal. Zasługują na plajtę. Dzwoniłam w tej sprawie do punktu obsługi - nic ich nie interesuje że że posługują się kopiami, modeli. TOTALNY minus,
dno

Pozdrawiam budowlańców
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Piękne drzwi, obsługa na wysokim poziomie

Z tą obsługą to trochę przesadzasz. Firma, która ma zmienia handlowców jak rękawiczki nie może zapewnić żadnego poziomu obsługi. Zamówiłem drzwi w marcu, jest połowa czerwca i drzwi nie widać (chyba, że zamontowali komuś innemu).
Po upływie terminu montażu nikt nie zadzwonił. Po kilkunastu telefonach dowiedziałem się kolejnego terminu montażu, i tu nie było niespodzianki - kłamali po czym .... oczywiście nikt nie zadzwonił.
Po rzekomo profesjonalnej firmie oczekuję czegoś więcej niż po stolarzu papraku dogadywanym na gębę.
Jeżeli zależy wam na terminowości to nie polecam - chyba, że uda się wam wpisać w umowę większe kary, to będziecie mięli drzwi za darmo. Pocieszające jest to, że jeżeli spóźnią się powyżej 200 dni to oni będą mi płacić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Piękne drzwi, obsługa na wysokim poziomie

Proponuje poczekac do zakonczenia okresu gwarancji. W moim przypadku po 4 latach od montażu drzwi zaczely sie rozklejac do tego stopnia ze na dzien dzisiejszy nie jestem w stanie ich zamknac :) Nie pomogly pisma, zdjecia, ani przypomnienie ze za cene 15000 zł za 6 skrzydel mozna spodziewac sie czegos lepszego. ZASTANOWCIE SIE CZY WARTO KUPIC.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0