Piotr - ocena
Jestem szczerze zażenowany, że firma zapewniająca tak tragiczną jakość usług istnieje na rynku. Najpierw przełożyli termin doręczenia paczki ze środy na wtorek, a że informację o tym wysłali dopiero we wtorek po 9tej nie można było tego w żaden sposób przełożyć. Na szczęście miałem opcję pracy z domu. Poza lekką frustracją na nieodpowiedzialne zachowanie kuriera, nie przejąłem się za bardzo. Około 14stej po nieprzerwanym pobycie w domu dostaje informację, że kurier nikogo nie zastał i zostawił paczkę w punkcie. Natychmiast dzwonię na infolinię żeby odkręcili sytuację, bo przecież cały czas jestem na miejscu, ale pani przy telefonie mówi że nie mogą się skontaktować z kurierem, ale zmieni status paczki i "na pewno" jutro zostanie dostarczona i że ktoś do mnie oddzwoni żeby potwierdzić o której. Telefon zwrotny nigdy nie nadszedł. Podobnie przez następne dwa dni, obietnice bez pokrycia, a potem tłumaczenie, że "ktoś" przez przypadek coś źle zrobił i dlatego nie udało się dostarczyć. Ostatecznie musiałem sam odebrać paczkę z punktu. Nie polecam firmy, szczyt niekompetencji oraz całkowity brak zrozumienia na czym polega usługa, którą powinni dostarczać.