Podłe draństwo

Od kilku dni zostałem pozbawiony przez Vectrę sygnału telewizyjnego dzwoniłam wielokrotnie na infolinie w tej sprawie .a konsultanci mają to gdzieś.Ta firma lekceważy klienta i nie wywiązuje się z świadczonych usług.Usunięcie awarii to nie ich problem.a czyj ?:Moja rodzina przez Vectrę żyje jak w średniowieczu pozbawiona telewizji to podłe oszustwo najjłatwieji brać pieniądze za usługę ale nie ponosić kosztów naprawy Podłość.podłość.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Podłe draństwo

:) najwcześniej w połowie przyszłego tyg. powiadam Ci, idzie weekend a oni mają wolne, w pon. zrobią analizę, we wtorek będzie losowanie w dziale technicznym kto to zrealizuje, w środę zadzwoni technik że się pojawi i że może usunie usterkę jeśli będzie umiał.

za chwilę pojawi się nowy post

"Drogi naiwny Kliencie staramy się indywidualnie podchodzić do zgłoszeń naszych Klientów. Dlatego opisz nam swoją sytuację losową i prześlij na adres mailowy gdanskpomoc@vectra.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia postaramy się pomóc"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0