Kupiłam Wigry 7 w Internecie. Pomimo, że w karcie gwarancyjnej była pieczątka sprzedawcy, że rower jest przygotowany do jazdy - wcale tak nie było. Przez ten zapis nieomal straciłam gwarancję. Przerzutka była uszkodzona. Jedynym rozwiązaniem była naprawa gwarancyjna w serwisie Rometu. A w Gdańsku to Skaut. Przeczytałam wszystkie niepochlebne opinie o tym punkcie i, przygotowana na najgorsze, zawiozłam tam mój rower. Było bardzo trudno i gdyby nie brak innej możliwości naprawy gwarancyjnej wycofałabym się po 5 minutach. Pan jest bardzo nerwowy i uprzedzony do ludzi. W dłuższym jednak kontakcie okazał się osobą kompetentną i życzliwą, choć bardzo kolczastą. Pomógł mi bardzo. Przerzutka została wymieniona gwarancyjnie, a rower przygotowany do jazdy. Zapłaciłam mniej niż się na początku umawialiśmy, ponieważ część kosztów zmieściła się w naprawie gwarancyjnej. W sumie polecam, ale odpornym.