PolskiBus zwalnia personel pokładowy na trasie Gdańsk - Warszawa

Opinie do artykułu: PolskiBus zwalnia personel pokładowy na trasie Gdańsk - Warszawa.

Pracownicy spółki PolskiBus w Gdańsku otrzymali tuż przed Wigilią wypowiedzenia umów o pracę. Zwolnieni usłyszeli, że "sytuacja zmusza firmę do cięcia kosztów". Zarząd firmy twierdzi, że takie rozwiązanie ma zwiększyć jedynie efektywność prowadzonej działalności, a PolskiBus zatrudni w najbliższym czasie kolejnych 50 kierowców.Pod koniec grudnia wypowiedzenia otrzymały osoby zatrudnione jako personel pokładowy w Gdańsku. - Ja i około 15 innych osób z firmy otrzymaliśmy "na święta" ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ten cały personel pokładowy to wcale nie potrzebny firma by zaoszczędziła i to sporo i tak obsługują tylko kiedy chcą przy wybranych kierowcach,na Gdańsku niema i jest dobrze,na począdku nie było ich i firma też miała pełne busy ludzi zwolnić ten cały personel i będzie ok.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

a na co ten personel pokładowy zwolnić je i jusz jaka oszczędność i tak obsługują kiedy im się chce ,na Gdańsku niema i jest dobrze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

ploty?

ach, tak już się zabieram za PRACĘĘĘĘĘĘĘ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

TAK TAK TAK

za prace lepiej się zabierz a nie za ploty
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

tak tak

zapewne nie po polsku, ale cóż WYSZÓMIĆ, TWOŻĄ to polskie poprawne wyrazy, pozdrawiam serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

polszczyzno

zobacz jak ty piszesz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

polszczyzna

ludzie, czy tak trudno jest wam pisać poprawnie!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

CO TO DALEJ BĘDZIE

Na co ta obsługa kawę można wypić w domu,od począdku jeżdżę jak ta firma powstała ,z nimi tylko bałagan nieraz było że kierowca przez nie raptownie hamuje na trasie,kręcą się i przeszkadzają ,nogi do góry zadzierają aż niemiło patrzeć robią co chcą psują reputację zastanawiałem się nie raz czy one naprawdę chcą pracować czy przyszły się wyszómić słyszałem kiedyś rozmowę kierowca żalił się do bagażowego że niemiła atmosfera jest przez nie posądzają o różne rzeczy bez nich lepiej się pracowało skupieni byli na jezdni że firma nic nie robi w tej sprawie ,wymyślają i ploty twożą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wstyd to czytać żenada.

Komentarze typu i dobrze,zamknąć tą pseudo firmę itp, to jakaś masakra,nie wierzę ile goryczy i nienawiści jest w ludziach.
Myślę że życie szybko zweryfikuję te miłe i serdeczne życzenia w drugą stronę i wtedy mam nadzieję że Ci wszyscy autorzy,tych pobożnych życzeń sami na własnej skórze się przekonają co to znaczy stracić pracę lub ogłosić upadłość firmy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Monopolizacja po szkocku

Dziala wedlug pewnego schematu: najpierw pozbywa sie konkurencji z dumpingpricem ( z czego na razie wszyscy sie ciesza...)a pozniej biedzie jedynym oferentem i moze dyktowac cen.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

xyz

Polemizowałabym ze słowem każdy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Doskonała komunikacja

Do Warszawy jeżdże 3 razy w m-cu i zawsze autem.Ostatnio musiałam wrócić Polskim Busem i polecam go teraz wszystkim, którzy podróżują do W-wy.Ciepło, komfortowo, na czas, można poczytać, zdrzemnąć się i na deser kawa, bułeczka i lody i to wszystko za 37 zł. Dla mnie bomba!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

nie polecam!

A ja nie polecę nikomu! Kierowcy i pani pilot czują się jak nie wiadomo kto. Mimo, że dzwoniłam na infolinię i zostałam powiadomiona, że jest jeszcze 10 miejsc i mogę kupić bilet u kierowcy, to kiedy podjechałam po długiej podróży pociągiem, kierowca z panią pilot się uśmiechnęli i powiedzieli, że nie sprzedadzą mi 2 biletów, chociaż mają 10 miejsc, bo trzeba kupować bilety przez internet. Mimo mojego tłumaczenia, pan kierowca stwierdził, że na infolinii pracują niekompetentni ludzie i zostałam wprowadzona w błąd. Była noc, ale pan kierowca wolał mieć 10 miejsc pustych. Nie szanują ludzi. Czekałam 2 miesiące na odpowiedź z centrali w tej sprawie, ale się nie doczekałam. Jak napisałam ponownie w sprawie wyjaśnienia, to kazali mi podać dokładną godzinę rozmowy. Po 2 miesiącach! Napisali to dodatkowo z błędami ortograficznymi, bez znaków interpunkcyjnych i zdanie nawet nie brzmiało po polsku. A przecież nie każda komórka przechowuje takie dane przez 2 miesiące. Ja na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i odradzam każdemu!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

egoistyczny internauta

patrzcie jaki bogacz się znalazł.egoistyczny internauta za 10 zł.Wolę jechać Busem jak twoim złomowiskiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

jak cie swiatla stopu razily tzn ze nie mozesz jezdzic po zmroku i to jest podstawa do tego aby kat. B tez obowiazywala psychotechnika i badania okresowe co 5 lat!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

gonichy

tez to zauwazyłam jak one zachowuja sie kleją sie do kierowcw i obijają się
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jestem stałym klientem ale tak nie miłej obsługi jak ostatnio to się nispodziewalem o dłuższego jusz czasu personel pokladowy źle odnosi się do klientów łaskę robią aby podać kawę robią to z przymusu obsłużą albo nie bo jak zwykle kran popsuły oszukują aby jak najwięcej spędzić czasu z kierowcą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

sama se zrub
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0