Pomyłka

Obsługa niesympatyczna, zarówno Panie kelnerki jak i kucharze. Restauracja calkowicie ignoruje sobie dbałość o dobry wizerunek i uprzejmość wobec klientów. Klienci z Gruponem to drugi gatunek? Chyba nie tędy droga Szanowne Panie i Panowie. Nie polecam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Pomyłka

A myśli Pani ,że klienci z gruponem to druga grupa konsumentów - oczywiście ,że nie . Tylko proszę postawić się na miejscu personelu jak przyjdzie kilkaset osób z wykupionym bonem grupona i oczekuje złotych płatków na talerzu a kiedy się już ich obsłuży jak należy to przyczepiają się do każdej niedoskonałości i marudzą ,że dostali to tak a nie ineczej !!! Proszę o trochę wyrozumiałości wobec tych ludzi , wiem sam jak tacy ludzie potrafią się zachować(konsumenci) , gdyż niedawno w swojej rstauracji "przerabiałem" GRUPONA . Szanujmy pracę innych nawet jak idziemy najeść się "ZA DARMO" !!!

Z pozdrowieniami dla obsługi "Przystani Smaku"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Pomyłka

Nie zgadzam się co do opinii, iż klient z grupona jest drugą grupą konsumentów. Od ponad roku korzystam z grupona i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się bym została gorzej potraktowana niż goście, którzy płacą 100% ceny.
W sobotę z narzeczonym wybraliśmy się właśnie z kuponem grupona do restauracji Przystań Smaku i nie jestem w stanie złego słowa napisać. Obsługa rewelacyjna, Pani przesympatyczna. Miła, uśmiechnięta, z wiedzą odnośnie potraw! Kuchnia boska! Wszystko co zamówiliśmy było przepyszne.

Ps. do Pana wyrozumiałego,
"Szanujmy pracę innych nawet jak idziemy najeść się "ZA DARMO"" Grupon jest dla wielu lokali mega promocją, reklamą, jeśli Pan ma tak ogromną ilość klientów to w jakim celu włączył się Pan do akcji grupon? Skoro ZA DARMO musiał Pan potem nakarmić niewdzięcznych ludzi. Szanujmy się wzajemnie drogi Panie wyrozumiały.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Pomyłka

Drogi Panie "ZA DARMO" to nikt kuponów nie sprzedaje, A przede wszystkim kto nie zmuszał "Przystań Smaku" do zawarcia umowy z Gruponem na sprzedaż kuponów bez limitu. Obecnie restauracja nie jest w stanie zrealizować kuponów i nie przyjmuje rezerwacji - oszuści. Jeszcze raz powtarzam że ten bar to pomyłka.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomyłka

Hahaha,
jeżeli macie problem z postawieniem złotych płatków dla klientów z gruopnem to po jaka cholere braliście udział w tej akcji? Wydawało się że grupon ma za zadanie przyciągnąć klientów aby byli w stanie kupić posiłki nawet bez promocji, a nie "najeść się ZA DARMO". Jeżeli tak traktujecie klientów których samych do siebie przyciągneliście to należy sie troche szacunku.Gdybym miała szanować waszą pracę to bym sobie zrobiła obiad w domu :)

PS jeżeli restauracja nie umie poradzić sobie z kilka set ludzmi w ciagu 3 miesięcy to serdecznie pozdrawiam nowa restauracje ktora pojawi sie niedługo na waszym miejscu!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomyłka

kilkaset osób przyjdzie z bonem i stanowi to problem dla persolenlu i właściciela Przystani Smaku? No cóż, jak widać nie każdy potrafi ze Smakiem prowadzić Przystań.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomyłka

Bonów nie było tak znowu dużo. Zakupionych zostało 336 (sprawdzałam), a niezrealizowanych jest ok. 200. Jestem ciekawa ile klientów z kuponami dziennie przyjmowali - 3? Że tak dużo im jeszcze kuponów niezrealizowanych zostało? Masakra...

Też miałam przeprawę z ta restauracją, pierw przez kilka dni ignorowanie telefonów (wymagana rezerwacja), przerywanie połączenia, wyłączanie telefonu. Następnie Pani kelnerka, która wyglądała na mega zaskoczoną, że jednak ktoś z groupona przyszedł zarezerwować na miejscu, na moje pytanie dlaczego są ignorowane telefony od klientów, powiedziała, że dzwoni dużo klientów z groupona i dlatego oni nie odbierają (sic!). Próby kontaktu z "managerem" również się zakończyły niepowodzeniem. Niestety musiałam interweniować w centrali groupona, aby zostały mi zwrócone pieniądze - co mam nadzieje nastąpi niebawem.

W ogóle byłam bardzo zaskoczona sytuacją, gdzie przychodzi dwójka młodych ludzi, muszą najpierw podejść do baru z kuponem (zawsze kelnerka wskazuje stolik, następnie podchodzi i zbiera zamówienie i przy okazji kupon, klienci z kuponami się są traktowani gorzej), a tutaj od razu widać, że podejście nie jest ciekawe. Następnie jak już wzięła kupon, wskazała ręką mało atrakcyjny stolik i dość głośno w stronę kuchni informuje, że przyszli klienci z groupona. Bardzo to dziwne dla mnie było, bo co to za różnica? Czyżby dawała tym samym znak, że o klienci z groupona, proszę przygotować gorsze porcje? Lub żeby nagle w karcie zrobiły się trzy dania te najmniej chodliwe?

Na jakiekolwiek pytanie kelnerka odpowiadała, że nie wiem, proszę się kontaktować z managerem. Gdy ten nie odbierał, na moja prośbę, by kelnerka do niego zadzwoniła - powiedziała, że ona nic nie wie, nigdzie nie będzie dzwonić, a wyraz twarzy miała - proszę stąd iść i mi głowy nie zawracać.

Jak dla mnie zachowanie mało profesjonalne, bo teoretyczna "promocja" lokalu, zamieniła się w jego klęskę. I na pewno już tam nie pójdę. Mimo dobrych opinii i niewygórowanych cen, zrazili mnie do siebie. I to bardzo.

A z groupna nie korzystam dlatego, żeby się najeść za darmo, ale żeby wypróbować restauracje niskim kosztem. Wiele restauracji nie ma dobrych potraw, ani ciekawej obsługi, a tu taki test można zrobić niższym kosztem. Szkoda, że restauracje, które zgłaszają się do tego typu serwisów nie traktują tego jako promocji dla potencjalnych "stałych" klientów, tylko jako budżetową zapchaj dziurę na tymczasowe problemy finansowe.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Pomyłka

Dodam jeszcze, że Pani kelnerka kilka dni przed upływem terminu ważności kuponu stwierdziła, że oni już "tego" nie realizują. Na moje pytanie dlaczego, skoro ważność jeszcze nie upłynęła, powiedziała, że mam się kontaktować z tym pseudo managerem. Który również unikał telefonów i rozłączał podczas prób dzwonienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0