Porażka

W dniu dzisiejszym, specjalnie udalismy się z Gdańska na obiad aby zobaczyć jak wygląda miejsce, które jest szeroko reklamowane jak równiez z wielu źródeł proponowano skorzystanie z miejsca. Byla to wizyta która miala zbadać obiekt na przyszle wizyty i imprezy slużbowe dla pracowników. ok. godziny 15-16 chcielismy skorzystac z restauracji.
Z uwagi na sloneczną pogodę chcielismy zjesc obiad na tarasie, w końcu w takim celu udajemy sie na łono natury aby móc zjesc posilek na tarasie a nie w obiekcie co można zrobić w kazdym miejscu w Trójmiescie. Gdy usiedliśmy na tarasie wpadl posunięty wiekiem kelner z zapytaniem" coś teges Panowie, coś będziecie jedli czy co?" , więc z uśmiechem na ustach, nastawieni optymizmem stwierdziliśmy że chcemy zjeść obiad. Na co usłyszeliśmy "nikt nie będzie wychodził specjalnie na taras, wiec obsługa jest tylko w środku" Finał był taki że zmuszono nas do wejścia do środka, w związku z powyższym opuściliśmy Kozi Gród zniesmaczeni formą obsługi w tym miejscu. I nie ma czego żałować, przejechaliśmy 30 km gdzie zostalismy oczarowani innym miejscem Kania Lodge. Które serdecznie polecamy :)))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Witam serdecznie,

cieszę się iż Kozi Gród jest szeroko reklamowanym miejscem, co skłoniło Państwa do przyjechania do naszego hotelu na obiad w sobotę. Przykro mi jednak iż miejsce Państwa rozczarowało. W sobotę pracownicy restauracji hotelu obsługiwali Gości indywidualnych głównie na tarasie, ze względu na pogodę oraz fakt, że w restauracji w tym czasie odbywały się bankiety. Około godziny 15:00/16:00 na tarasie było sporo Gości, więc ciężko mi zrozumieć jak mogłoby dojść do sytuacji, którą Państwo opisują. W restauracji Koziego Grodu nie pracuje posunięty wiekiem kelner, o którym Państwo piszą, więc ciężko mi będzie wyjaśnić zaistniałą sytuację z pracownikiem, którego miałoby to dotyczyć.

Większość Gości Koziego Grodu chwali obsługę w naszym hotelu i jest z niej naprawdę zadowolona. Przykro mi iż Państwo odnieśli inne wrażenie. Nie byłam do tej pory świadkiem incydentu, w którym obsługa restauracji zwracała się do Gościa w sposób opisywany przez Państwa. Zatrudniane w Kozim Grodzie osoby są kompetentne oraz przechodzą odpowiednie szkolenia w zakresie jakości obsługi Gości.

Być może podczas Państwa sobotniego pobytu doszło do nieporozumienia, za co najmocniej przepraszam. Mam jednak nadzieję, że będziemy mieli przyjemność gościć Państwa ponownie w Kozim Grodzie i zaprezentować nienaganną obsługę klienta, jaką mogą się pochwalić nasi pracownicy.


Z wyrazami szacunku,

Ewa Kąkol
manager ds marketingu
ewa@kozigrod.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0