Warszawa-Bemowo Pod koniec maja skuszony ceną, zmieniłem operatora telewizji kablowej, internetu i TELEFONU, z UPC na firmę „Vectra”. Zasadniczym warunkiem tej zmiany było zachowanie mojego aktualnego numeru TELEFONU. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poza kontaktami towarzysko-rodzinnymi, jest to również mój numer TELEFONU firmowego. Na okres przejściowy 7 do 14 dni (tak twierdził pan przedstawiciel firmy Vectra) przydzielono mi tzw. „tymczasowy numer Vectry”. Od tego momentu upłynęło ponad 2 miesiące i w dalszym ciągu nie został przywrócony mój numer TELEFONU. Od trzech tygodni, co dziennie dzwonię w tej sprawie do firmy Vectra. Rozmawiam z konsultantami, którzy cechują się kompletną ignorancję i brakiem kompetencji. Mam wyłącznie kontakt z dziećmi, które nic nie wiedzą, każde z tych dzieci podaje inną przyczynę, a czas leci i tracę pieniądze, bo nie mam kontaktu z kontrahentami. Vectra to kompletna porażka, wszystkich przestrzegam przed tą firmą. Bardzo żałuję, ze zrezygnowałem z UPC, choć rachunek za usługę był prawie dwa razy większy