Mariola - ocena (2) Chaos 1 dnia, przyjazd do ośrodka o godz. 7:00 a otrzymanie pokoju 15:00.... Mariola Laura - ocena (2) Wszystko ok. Ale córka niestety nie miała zapewnionej diety bezglutenowej... Laura Gosia - ocena (2) Gdybym miała oceniać biuro w poprzednich latach to zawsze byłoby to 5... Gosia
Ludmiła - ocena (1) Syn zachwycony pobytem na obozie. Super organizacja dojazdów. Polecam. Ludmiła Zuzanna B. - ocena (1) Jeżdżę na poszukiwaczy od 2023 roku, za mną 4 turnusy, 3 letnie i 1 zimowy.... Zuzanna B. AnnaP - ocena (1) Świetna organizacja, dbałość o szczegóły - informacje dla rodziców, opieka i... AnnaP Tomasz - ocena (1) Moja córka była już 3 razy i z każdego pobytu była bardzo zadowolona. Tomasz Magda - ocena (1) Tym razem obóz był udany. Może za sprawą towarzysza. Za pierwszym razem syn... Magda Agnieszka - ocena (1) Syn wrócił z obozu bardzo zadowolony. Na nudę nie było czasu. Wszystko było... Agnieszka Katarzyna - ocena (1) Po kilku obozach, na których było moje dziecko, mogę powiedzieć, że firma... Katarzyna Łukasz - ocena (1) Super organizacja. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Dzieciaki zadowolone.... Łukasz Sylwia - ocena (1) Moje dzieci są bardzo zadowolone z obozów zorganizowanych przez Poszukiwaczy... Sylwia Janusz Strączyński - ocena (1) Super. Mój syn jeździł na te obozy. Teraz jeździ córka. Gorąco polecam Janusz Strączyński Anna - ocena (1) Syn wrócił zadowolony z obozu i to juz kolejny raz! Anna Agnieszka - ocena (1) Dziecko wróciło bardzo zadowolone z obozu, od razu zapowiedziało, że za rok... Agnieszka Hon - ocena (1) Bardzo fajne zajazdy, córka zadowolona i wybrała się kolejny raz z «... Hon Elwira - ocena (1) Firma godna polecenia, super kontakt, korzystamy z jej usług od kilkunastu lat. Elwira Klaudia - ocena (1) Wszystko sprawnie zorganizowane, pełna informacja. Profesjonalnie Klaudia ANIA - ocena (1) Corka bardzo zadowolona z obozu, żalowala, ze tak szybko sie skonczyl -... ANIA Darek - ocena (1) Niezapomniane wakacje. Wyjątkowe chwil