Poziom obsługi oraz kultury osobistej pracownika - żenujący.
Kilka dni temu oddałam swój telefon do naprawy do serwisu BIMIT-BIS, tylko tego przy ul. Wały Jagiellońskie.
Telefon z informacją, że jest już gotowy do odbioru dostałam zaskakująco szybko (niedosłyszałam, kto dzwoni, a prośba o powtórzenie dwóch ostatnich zdań wyprowadziła pana dzwoniącego z równowagi). Przybywszy na miejsce okazało się, że "nie stwierdzono żadnych usterek", a na kwicie, który miałam podpisać w rubryce "uwagi" widniał opis usterki, która z pewnością nie dotyczyła mojego telefonu... Wyraźnie tłumaczyłam panu, co jest nie tak, jednak nie przeszkodziło mu to przeinaczyć moich słów. Nic więc dziwnego, że nie znaleziono usterek...Następnie usiłował mi wmówić, jakoby tłumaczył mi, że powinnam była dołączyć słuchawki, czego oczywiście nie zrobił, a więc to była "moja wina".
A następnie w połowie mojego zdania odwrócił się na pięcie I WYSZEDŁ NA ZAPLECZE. I tyle go widziałam. Żadnego "dziękuję", "do widzenia", nic.
Taki poziom kultury osobistej oraz jakości wykonywanej pracy, jaki reprezentuje ów pan z punktu Bimit-Bisa jest moim zdaniem niedopuszczalny przy pracy z Klientem.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
Telefon z informacją, że jest już gotowy do odbioru dostałam zaskakująco szybko (niedosłyszałam, kto dzwoni, a prośba o powtórzenie dwóch ostatnich zdań wyprowadziła pana dzwoniącego z równowagi). Przybywszy na miejsce okazało się, że "nie stwierdzono żadnych usterek", a na kwicie, który miałam podpisać w rubryce "uwagi" widniał opis usterki, która z pewnością nie dotyczyła mojego telefonu... Wyraźnie tłumaczyłam panu, co jest nie tak, jednak nie przeszkodziło mu to przeinaczyć moich słów. Nic więc dziwnego, że nie znaleziono usterek...Następnie usiłował mi wmówić, jakoby tłumaczył mi, że powinnam była dołączyć słuchawki, czego oczywiście nie zrobił, a więc to była "moja wina".
A następnie w połowie mojego zdania odwrócił się na pięcie I WYSZEDŁ NA ZAPLECZE. I tyle go widziałam. Żadnego "dziękuję", "do widzenia", nic.
Taki poziom kultury osobistej oraz jakości wykonywanej pracy, jaki reprezentuje ów pan z punktu Bimit-Bisa jest moim zdaniem niedopuszczalny przy pracy z Klientem.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

