Praca jako agent nieruchomości

Witam,

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o tej pracy? Mi zaproponowano podstawę (1600 brutto)+ prowizję. Czy faktycznie można zarobić coś sensownego w tej branży? Fakt nie mam doświadczenia w nieruchomościach, ale kontakt z klientem miałam od zawsze i nie było to dla mnie trudne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Praca jako agent nieruchomości

wszystko zalezy od Twoich umiejetnosci i od tego, od czego dostajesz prowizje.. pamietaj jak obecnie wyglada rynek nieruchomosci, jest duzo na sprzedaz a malo chetnych aby kupic.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Moja prowizja(15-30%) od prowizji którą bierze biuro(3% od wartości transakcji) . Wiadomo umiejętności ważne, wydaje mi się, że dam sobie radę. Tylko jest mały haczyk-okres próbny siedzę w biurze przez 2 miesiące i wkuwam wszystko za 600 zł za miesiąc.
Jestem już prawie 4 miesiące bez pracy i po prostu nie wiem czy się na to rzucać czy jeszcze szukać i czekać aż wpadnie coś fajnego. Nie ukrywam, że wolałabym stałą pensję bez żadnych prowizji...

a więc masz prowizję od sprzedaży nie od każdej podpisanej umowy. To ciężki kawałek chleba.. a pracodawcy wykorzystują ile wlezie.

lepszy rydz niż nic:) ja wzięłabym te pracę a w międzyczasie szukała innej :) ino nie daj się "wydymać". Rynek rynkiem ale nie można być frajerem.

Wiadomo. Tyle, że ciężko będzie szukać innej, jeśli bym się zdecydowała na tego agenta... Bo jeśli będę 8-16 w biurze, to jak wyjdę na rozmowę kw? Raz, może dwa ściemnię, że do lekarza, ale co dalej? Muszę się zastanowić, może jeszcze ktoś się odezwie z innego miejsca w tym tygodniu :)