Praca jako agent nieruchomości

Witam,

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o tej pracy? Mi zaproponowano podstawę (1600 brutto)+ prowizję. Czy faktycznie można zarobić coś sensownego w tej branży? Fakt nie mam doświadczenia w nieruchomościach, ale kontakt z klientem miałam od zawsze i nie było to dla mnie trudne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Praca jako agent nieruchomości

wszystko zalezy od Twoich umiejetnosci i od tego, od czego dostajesz prowizje.. pamietaj jak obecnie wyglada rynek nieruchomosci, jest duzo na sprzedaz a malo chetnych aby kupic.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Moja prowizja(15-30%) od prowizji którą bierze biuro(3% od wartości transakcji) . Wiadomo umiejętności ważne, wydaje mi się, że dam sobie radę. Tylko jest mały haczyk-okres próbny siedzę w biurze przez 2 miesiące i wkuwam wszystko za 600 zł za miesiąc.
Jestem już prawie 4 miesiące bez pracy i po prostu nie wiem czy się na to rzucać czy jeszcze szukać i czekać aż wpadnie coś fajnego. Nie ukrywam, że wolałabym stałą pensję bez żadnych prowizji...

a więc masz prowizję od sprzedaży nie od każdej podpisanej umowy. To ciężki kawałek chleba.. a pracodawcy wykorzystują ile wlezie.

lepszy rydz niż nic:) ja wzięłabym te pracę a w międzyczasie szukała innej :) ino nie daj się "wydymać". Rynek rynkiem ale nie można być frajerem.

Wiadomo. Tyle, że ciężko będzie szukać innej, jeśli bym się zdecydowała na tego agenta... Bo jeśli będę 8-16 w biurze, to jak wyjdę na rozmowę kw? Raz, może dwa ściemnię, że do lekarza, ale co dalej? Muszę się zastanowić, może jeszcze ktoś się odezwie z innego miejsca w tym tygodniu :)

Praca jako agent nieruchomości może być zyskowna, ale po prostu trzeba być skutecznym. Jedni są, inni nie. To nie jest praca od 8 do 16 za stałą stawkę. Niektórzy wypłacają jakieś małe podstawy, no ale naszym głównym zarobkiem jest prowizja. Wiadomo że nikt nam nie da prowizji 10% wartości nieruchomości. Niektórzy sprzedają dużo za mało, agent nieruchomości opycha raz na długi czas za dużo. W tej pracy nie ma widocznych efektów przez całkiem spory okres, więc dlatego łatwo sie zniechęcić. A pracodawcy? Wiadomo, tak jak cała reszta. Jedni uczciwi, inni nie bardzo.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiadomo, że trzeba być dobrym żeby dobrze zarabiać. Ale ja nie jestem pewna czy chce dostawać 1100 do ręki i liczyć że wpadnie jakaś prowizja. Bo sprzedać mieszkanie jest chyba gorzej niż buty. Jak by wpadała co miesiąc super :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zgłosiłem się do http://perfectnails.pl/posrednik-nieruchomosci-godny-zaufania/ bardzo dobry wybór

Jeśli macie wątpliwości co do tego typu pracy, to myślę, że warto zerknąć sobie tutaj https://biuro-partner.com/artykul/agent-nieruchomosci-jako-zawod-przyszlosci i poczytać na ten temat. Jest tam wiele ciekawych informacji, z których warto skorzystać. Myślę, że na tej podstawie można nie tylko przemyśleć ten temat, ale również podjąć właściwą decyzje.

Praca jako agent nieruchomości jest opłacalna jeśli prowadzisz własną działalność. Gdybyś szukał dobrej kserokopiarki to firma SmartCopy oferuje najlepsze sprzęty.

Inne tematy z forum

Czy znacie firmę Nuga Best? (10 odpowiedzi)

Jak wyglądają zarobki i godziny pracy? Czy wypłaty są na czas, czy trzeba walczyć o własne...

INVICTA - to bałagan a nie firma! (23 odpowiedzi)

Odradzam! Było 2 rozmowy po 1 godzinie każda. Wygłądało bardzo powaznie wszystko. Jak doszlo do...

Praca K2 Dystrybucje (31 odpowiedzi)

Czy ktoś wie co to jest warto tam iść na rozmowę ?