Re: Pracownik infolinii - Play
ja pracuje rok, ponad i dałam radę na infolinii 5 miesiecy, pozniej przyszedl kryzys i dałam wypowiedzenie, dwa dni przed odejsciem trafiłam na Back Office - czyli masz swój komputerek i nie gadasz z klientami (czasami trzeba zadzwonic i cos ewentualnie wyjasnic), Wymagania jak wszedzie, masz wytyczne i pracujesz. pierwszy tydzien jest najgorszy, bo po szkoleniu i tak sie nie umie, ale jak juz sie nauczysz (bo pytania bedą Ci sie powtarzały), to nawet spodoba Ci sie, a z ludzmi trzeba rozmawiać po ludzku, to jakos rozmowa zawsze pójdzie. oni chcą tylko sie dowiedziec czegoś i to wszystko. nie stoisz z klientem oko w oko więc o co chodzi? a jak zaczyna przeklinac to zwracasz mu uwage raz i za drugim sie rozłączasz i nie ma poblemu. premie sie spoko bo 400zł, a na sprzedazowej infolinii chyba nawet wieksze. good luck! a grafik elastyczny jak dla mnie.
4
1