"Pragmatyka" firmy VEIDIK
Krótkie doświadczenia Wspólnoty Mieszkaniowej Kapitańska 35 w Gdyni z firmą VEIDIK (jako zarządcą, a później administratorem) to pasmo złych doświadczeń. Cechy, które opisują sposób działania firmy VEIDIK, a które stały się udziałem mieszkańców Wspólnoty to:
1. liczne, rażące i pogłębiające się zaniedbania w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
2. niestaranność, a nawet brak nadzoru nad jakością usług świadczonych przez podwykonawców;
3. wysokie koszty obsługi;
4. lekceważenie wniosków składanych przez Członków i Zarząd Wspólnoty;
5. brak umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z członkami Wspólnoty.
Taka postawa i zachowanie godziły w szeroko rozumiany interes Wspólnoty i były wyrazem lekceważenia wobec jej członków, co stało się przesłanką do wypowiedzenia umowy o administrowanie nieruchomością przez firmę VEIDIK. Mamy nadzieję, że opinia ta zostanie opublikowana i stanie się cenną informacją dla wszystkich potencjalnych klientów firmy VEIDIK.
1. liczne, rażące i pogłębiające się zaniedbania w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
2. niestaranność, a nawet brak nadzoru nad jakością usług świadczonych przez podwykonawców;
3. wysokie koszty obsługi;
4. lekceważenie wniosków składanych przez Członków i Zarząd Wspólnoty;
5. brak umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z członkami Wspólnoty.
Taka postawa i zachowanie godziły w szeroko rozumiany interes Wspólnoty i były wyrazem lekceważenia wobec jej członków, co stało się przesłanką do wypowiedzenia umowy o administrowanie nieruchomością przez firmę VEIDIK. Mamy nadzieję, że opinia ta zostanie opublikowana i stanie się cenną informacją dla wszystkich potencjalnych klientów firmy VEIDIK.