Problemy motocyklowe

Cześć wszystkim, zamierzam dalej badać to z moim lokalnym DMV i moim dealerem motocykli, ale nadal czułem, że powinienem uzyskać informacje również stąd.

Jestem nowy w motocyklach i myślałem o zdobyciu prawa jazdy na motocykl i kupieniu rakiety Crotch Rocket.

Chciałem zapytać, czy DMV zapewnia rowery do testu umiejętności? (pod warunkiem, że zdam test pisemny).

Chciałem również wiedzieć, czy są jakieś dodatkowe rzeczy/wskazówki, które powinienem wiedzieć na temat Rakiety krocza lub testu umiejętności?

głupie pytanie: Nikt, kogo znam, nie ma prawa jazdy, więc nie ma łatwego sposobu, aby przesłać ją do mojego DMV na test umiejętności, prawda? (Pod warunkiem, że dostanę pozwolenie).

Jaki jest najlepszy sposób przewożenia motocykla?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Cześć wszystkim, zamierzam dalej badać to z moim lokalnym DMV i moim dealerem motocykli, ale nadal czułem, że powinienem uzyskać informacje również stąd.

Jestem nowy w motocyklach i myślałem o zdobyciu prawa jazdy na motocykl i kupieniu rakiety Crotch Rocket.

Chciałem zapytać, czy DMV zapewnia rowery do testu umiejętności? (pod warunkiem, że zdam test pisemny).

Chciałem również wiedzieć, czy są jakieś dodatkowe rzeczy/wskazówki, które powinienem wiedzieć na temat Rakiety krocza lub testu umiejętności?

głupie pytanie: Nikt, kogo znam, nie ma prawa jazdy, więc nie ma łatwego sposobu, aby przesłać ją do mojego DMV na test umiejętności, prawda? (Pod warunkiem, że dostanę pozwolenie).
https://mobdro.onl/ https://vidmate.onl/
Jaki jest najlepszy sposób przewożenia motocykla?

I got this,...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Jaki polecacie skup aut powypadkowych? (31 odpowiedzi)

Witam, Wczoraj wracając z pracy wpadłem w poślizg i uszkodziłem auto. Nie opłaca się go już...

Uczciwy skup aut/komis - gdzie? (16 odpowiedzi)

Witam, chce sprzedać auto ale nie chcę na nim za wiele stracić.. Polecicie kogoś zaufanego kto...