W sierpniu br po uszkodzeniu mojego samochodu (uszkodzony mocno tył) Ubezpieczalnia na P zaniżyła wartość szkody i wartość całkowitą pojazdu. Zadzwoniłam do Zakładu Pana Richerta, zabrali lawetą auto spod domu w tym samym dniu o umówionej porze, dostałam od razu bez problemu auto zastępcze KIA CEED (gdzie serwis autoryzowany ponoć nie miał aut zastępczych), podpisałam pełnomocnictwo. Auto naprawione w 3 tygodnie (ze względu na to, że czekali na części), dobrze dopasowany lakier, dobrze spasowane części, o każdym kroku mnie informowano - tak jak prosiłam. Wszystko załatwiane bez żadnego problemu, zawsze uprzejmie. Naprawa bezgotówkowa i warsztat będzie z ubezpieczycielem się "rozliczał" czy użerał. Ja otrzymałam moje auto i zadowolona mogę znów wesoło śmigać po ulicach. Serdecznie polecam. Biały Hyuindai i 40. Pozdrawiam