Przeprowadzka i nowa praca w Budownictwie

Witam!

Na początku września przeprowadzam się do Gdańska a co za tym idzie muszę znaleźć nową prace. Studiuję zaocznie Budownictwo na PG, w Październiku zaczynam 4 rok studiów. Ogólnie nie znam firm budowlanych w Gdańsku i nie wiem w której z nich można dostać dobrą prace. Mówiąc dobrą nie mam na myśli, że nie trzeba nic robić a kasa jest, tylko chodzi mi o to żeby nie siedzieć po godzinach za darmo albo pracować na czarno itp. Znacie może jakieś firmy które nie oszukują, w których atmosfera jest ok?? W których pracujecie sami lub Wasi znajomi? A może wiecie które firmy należy omijać...

Wszystkie Wasze informacje będą cenne;)
Jeszcze zostawię maila w razie czego: kamil.gierszewski@gmail.com

Pzdr
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przeprowadzka i nowa praca w Budownictwie

proponuję ci poszukać w tych firmach, które już się ogłaszają - czyli na portalach o pracy, albo po prostu samemu się do firm budowlanych pofatygować, teraz sporo z nich zatrudnia, u mnie na razie nikogo nie szukamy, ale polecam ci skorzystać z internetowej panoramy firm - z tego co się orientuję są tam wszystkie firmy budowlane z gdańska i przy okazji na mapie sprawdzisz czy to jest blisko twojego miejsca zamieszkania (tutaj więcej http://praca.eniro.pl/2011/07/daj-sie-znalezc-na-nowej-mapie/), żeby ci dojazd do pracy nie zajmował więcej czasu niż sama praca :P wiem, że ostatnio kogoś po studiach szukał mój kumpel, ale nie wiem, czy kogoś znalazł

nie idz napewno z ogłoszenia do firmy Siltex bo nie placa jeszcze pod nazwiskiem Tadeusz Zolinski sie oglaszaja
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

a co wiecie np. o Skanska lub Budimex? Jak tam się pracuje? Wiem, że Skanska jest bardzo dobrze oceniana przez swoich pracowników.

Wiecie może czy jakieś projekty w Waszej okolicy realizują te firmy?

Dzieki za informacje:)

Inne tematy z forum

Czy znacie firmę Nuga Best? (10 odpowiedzi)