Przymorze - jakiej wielkości grzejnik łazienkowy?

Temat dostępny też na forum: Przymorze
Nie znam się na tym. Nie wiem jaki grzejnik kupić do łazienki. Ktoś pomoże? Przymorze, blok 4p. W łazience wisi pierwszy grzejnik...
Jaki rozmiar kupić żeby pasował bez przeróbek?
Łazienka ma ze 4-5m2.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przymorze - jakiej wielkości grzejnik łazienkowy?

pewnie zasilanie boczne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przymorze - jakiej wielkości grzejnik łazienkowy?

człowieku, możesz na Marsie mieszkać...

grzejnik ma pasować do pionu budynki i jego projektu grzewczego a nie jaki ma mieć wymiar i czy ma do kafelek pasować...

idź do spółdzielni mieszkaniowej i się dowiedz o resztę...

skąd wyśta się wzięli ? z PGR-a ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przymorze - jakiej wielkości grzejnik łazienkowy?

Nareszcie , mądrego to warto poczytać
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja polecam jeszcze zajrzeć tutaj https://econovli.pl/41-grzejnik-lazienkowy-elektryczny-grzejnik-elektryczny-lazienkowy-grzejniki-elektryczne-lazienkowe Grzejniki łazienkowe sa bardzo dobrej jakości i sa nowoczesne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Powiedz człowieku na huk mi grzejnik za 2 tysiące. Mentalność Polaka zastaw się a postaw sie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zamówiłem http://dickmann.pl/szybkie-sterowanie-grzejnikiem/ bardzo dobry zakup muszę szczerze powiedzieć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja kupiłem http://krakster.pl/zalety-grzejnikow-irsap/ świetny wybór.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przymorze - jakiej wielkości grzejnik łazienkowy?

Żeby wymienić grzejnik i tak musisz spuścić wodę z pionu czyli udać się do administracji budynku.
Facet, który zamknie zawory i spuści wodę z pionu powie Ci, jaki grzejnik kupić (tzn. rozmiary, rozstaw przyłączy, ich średnica itd).