Działanie tej pseudofiremki kurierskiej to jakaś kpina. Przesyłka ekspresowa wysłana 7 maja z doręczeniem na 8 maja. Status w systemie niewidoczny do 9 maja. W końcu łaskawie kurier 9 maja dostaje przesyłkę do doręczenia (w dwa dni to poczta doręcza paczki). W domu siedzi cały dzień osoba dorosła, kurier zwraca paczkę do magazynu po "nieudanym doręczeniu". Nikt się do domu nie pofatygował, nie dzwonił do drzwi, nie nawiązał kontaktu telefonicznego. Firma sobie kpi "kurier nie ma obowiązku dzwonić". W dobie nielimitowanych rozmów za groszowe abonamenty, gdzie dzwonią nawet panowie z Poczty Polskiej!!! W dodatku kontakt telefoniczny to opcja... płatna! Odbiór w magazynie - kolejna kpina. Infolinia podaje czas odbioru do 19:30, na drzwiach magazynu kartka "czynne do 18:00" i z ręcznym dopiskiem "odbiór 18:00 - 19:30 telefon...". Dobrze, że na infolinii zażądałem przygotowania paczki do wydania. W życiu nigdy więcej kontaktu z tymi partaczami. Pracuję w spedycji i logistyce od 25 lat, ale z taką indolencją, lekceważeniem i chamstwem się jeszcze nie spotkałem.