RONDO - Okopowa - Toruńska -Trakt Św. Wojciecha
Uważam, że to skrzyżowanie jest jedno z najgorszych.
Według projektantów to zjazd w ulice Toruńską i Okopową z E75 jest ważniejsze niż Trakt Św. Wojciecha, który jest częścią drogi krajowej!
Jest to śmieszne, a to dlatego, że przy większej ilości aut skręcających w te dwie podrzędne ulice: Toruńską i Okopową przy Urzędzie Wojewódzkim przejazd na Trakt św. Wojciecha jest niemożliwy! Z dwóch pasów, biegnących od ronda Hucisko można skręcać w prawo. A do świateł, znajdujących się przed rondem w tytule, na jezdni jest linia ciągła uniemożliwiająca zjazd na pas prawy, który biegnie od zjazdu z ul. Armii Krajowej.
Aby jechać na wprost na Trakt św. Wojciecha sytuacja wymusza nagminne łamanie kodeksu ruchu drogowego!
Śmieszne jest też to, że z tych dwóch pasów biegnących od Huciska tylko jeden jest do jazdy na wprost.
Może następnym skrzyżowaniem do przebudowy po Kartuska-Łostowicka-Nowolipie, będzie to rondo?
Według projektantów to zjazd w ulice Toruńską i Okopową z E75 jest ważniejsze niż Trakt Św. Wojciecha, który jest częścią drogi krajowej!
Jest to śmieszne, a to dlatego, że przy większej ilości aut skręcających w te dwie podrzędne ulice: Toruńską i Okopową przy Urzędzie Wojewódzkim przejazd na Trakt św. Wojciecha jest niemożliwy! Z dwóch pasów, biegnących od ronda Hucisko można skręcać w prawo. A do świateł, znajdujących się przed rondem w tytule, na jezdni jest linia ciągła uniemożliwiająca zjazd na pas prawy, który biegnie od zjazdu z ul. Armii Krajowej.
Aby jechać na wprost na Trakt św. Wojciecha sytuacja wymusza nagminne łamanie kodeksu ruchu drogowego!
Śmieszne jest też to, że z tych dwóch pasów biegnących od Huciska tylko jeden jest do jazdy na wprost.
Może następnym skrzyżowaniem do przebudowy po Kartuska-Łostowicka-Nowolipie, będzie to rondo?