Reklamacja
Monter pomimo ustalonego terminu, nie zjawił się, by zamontować modem. Żadnego telefonu, żadnej informacji. Straciliśmy całe popołudnie i wieczór czekając na montera. Gdy zadzwoniłam na infolinię (szkoda, że by uzyskać informacje czeka się ponad 20 minut, a gdy zaznaczy się, że jest się zainteresowanym ofertą... Bum, wpada połączenie) miły Pan poinformował mnie, że również nie wie co się stało i umówił wizytę montera na następny wolny termin... Za tydzień. Oczekiwałam, że jako iż monter olał sprawę, to chociaż przyjdzie następnego dnia... Zero szacunku dla czasu i potrzeb klienta. Jedyny plus, to konsultant, który pomimo tego, że nic od niego nie kupiłam, był miły i pomógł jak mógł. A co do montera... WSTYD. Mam nadzieję, że zostaną wyciągnięte wobec niego konsekwencje. Mieszkam w Gdyni i jeśli to taki problem dowieźć sprzęt, mogę sama się po niego pofatygować.