Drodzy Goście i koledzy z branży, pragniemy podzielić się z Wami pewną refleksją.
Od pewnego czasu obserwujemy w internecie wpisy psujące nasz wizerunek. Często są one tak napisane, że w zasadzie mamy pewność co do ich źródła. Zdarza się, że nasi zadowoleni Goście też się temu dziwią. Wiadomo,że dzisiaj można zamówić odpłatnie usługę budowania pozytywnego wizerunku lub neutralizacji negatywnych opinii, można też oczywiście obrzucać się błotem
i hejtować ale taki świat nas nie interesuję. Myślę że szkoda na to czasu, lepiej go przeznaczyć na doskonalenie własnej oferty.
Bardzo się staramy, by jakość naszych usług była coraz lepsza, choć wszyscy jesteśmy tylko ludźmi świadomymi własnej niedoskonałości. Przez tyle lat działalności wypracowaliśmy sobie dość sporą bazę klientów, którzy polecają nas innym. Wpisy te nie są w stanie nam zaszkodzić, jednak tworzą złą atmosferę, a oferta tych którzy je tworzą nie zyska z tego powodu na atrakcyjności.
Miejsca jest dosyć dla wszystkich, a my powinniśmy wspólnie tworzyć dobrą i przyjazną atmosferę w branży, a energię przeznaczyć na budowanie własnej usługi na najlepszym możliwym poziomie. Każdy klient ma inne preferencje, a każda restauracja/hotel ma trochę inny profil, powierzchnię, atmosferę itp. Ocenę pozostawmy gościom. Niejednokrotnie kiedy mamy zajęty termin, polecamy miejsca w okolicy.
Pragnę abyśmy wszyscy zrozumieli, że zgoda buduje, a kiedy otwieramy się na ludzi i świat jesteśmy po prostu szczęśliwsi.
Pozdrawiamy,
Restauracja Tabun
12
8